![]() |
|
| |||
| |||
| installeret slagmarken 2 ok .. spillet instals fine ... Men når jeg forsøger at spille spillet, slagmarken 2 pop up kommer op, går til den sorte skærm, og en Windows pop up siger, Windows har fundet en problemer, og dette program skal du lukke og derefter til faner på den, debug eller luk ... hverken arbejde. Jeg har prøvet det hele ved at gå til egenskaber og sætte det privilegium niveauer, men det gør ikke arbejde .. Jeg har prøvet alt, selv at installere programrettelser, og geninstallere det igen og igen. Please help! mit system har windows vista 32 bit, og mit system opfylder et godt stykke over det spil requirnments!! |
|
| |||
| |||
| Hvad er dit skærmkort? Sørg for, at du skærmkortet opfylder Pixel Shader version, og hvis det gør, at du har de nyeste drivere til det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du et detaljer fane for at fortælle dig om problemet?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| det er mine venner slagmarken. Jeg har installeret det, som jeg har installeret det, og hvornår de skal nemt info for at se hvad der er mislykkedes, operativsystemet sagde ikke, men det gør mine, og mine værker. Jeg gav ham min slagmarken for at se om det virker på hans system, men gjort det samme Jeg tror, det kunne være skærmkortet, ill få den type kort, til rent faktisk at se, fordi jeg tror, at det er det eneste problem. il komme tilbage til yas |
|
| |||
| |||
| prøv at afinstallere spillet igen, men denne gang komme ind i dit C: drev og se efter den mappe under programmer (EA: battlefield2) og sørg for sin alle slettede dont gemme noget fordi når det først er oppe og køre EA vil automatisk DL din profil, når du logge ind prøv det og lad mig vide, også sørge for, at alle dine drivere er slettet, og du kun har 1 nvidia driver eller Ati driver på et tidspunkt. Nvidia-drivere eller anden grund vil arcive på din harddisk og så vil de på tværs og få has på dit spil hver gang du forsøger at spille. |