![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| asennettu Battlefield 2 ok .. pelin instals hieno ... Mutta kun yritän pelata peliä, taistelutantereella 2 pop-up tulee, menee musta ruutu, ja Windows-pop up sanoo, ikkunat on havainnut ongelmia ja tämä ohjelma on suljettava, sitten silmällä sitä, debug tai lähellä ... ei toimi. Olen yrittänyt koko asia menee ominaisuuksia ja asettamalla etuoikeus tasot, mutta se doesnt työtä .. Olen yrittänyt kaikkea, jopa asentamista korjaustiedostojen ja uudelleenasentamisesta se kerta toisensa jälkeen. please help! my system on Windows Vistan 32-bittinen, ja minun järjestelmä täyttää hyvin edellä pelin requirnments! |
|
| |||
| |||
| What's your näytönohjain? Varmista, että näyttösovitin täyttää Pixel Shader versio, ja jos se ei varmista, että sinulla on uusimmat ajurit siihen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko sinulla details välilehti sinulle ongelma?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| minulla on ystäviä taistelukenttä. Asensin sen, miten olen asentanut sen ja milloin helppo info nähdä, mitä ei ole, käyttöjärjestelmässä sanoi ei, mutta niin ei minun, ja kaivos toimii. Sitten annoimme hänelle taistelukentällä nähdä, jos se toimii hänen, mutta se tapahtuu sama asia Mielestäni se voisi olla näyttösovittimen, huonosti saada tyypin kortti todella nähdä, koska olen sitä mieltä, että on ainoa ongelma. il päästä takaisin yas |
|
| |||
| |||
| Yritän poistamalla peli jälleen, mutta tällä kertaa päästä C:-asemaan ja etsi kansio nojalla ohjelmat (EA: battlefield2) ja varmista, että sen kaikki poistetut dont tallentaa mitään, sillä kun se on käynnistetty, ja EA on automaticly DL profiiliisi kun kirjaudu sisään kokeilla, ja haluaisin tietää myös varmistaa, että kaikki ajurit on poistettu ja sinulla on vain 1 nvidia kuljettaja tai Ati kuljettajan kerrallaan. Nvidia ajurit jostain syystä arcive tietokoneen kiintolevy ja sitten ne rajat ja tappaa pelin aina, kun yrität pelata. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Battlefield 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 18th Jun 2009 16:45 |
| Battlefield 2 Miksi se ei toimi? | SgtBillcoJD | PC & Console Gaming | 2 | 18th Jun 2009 16:40 |
| Battlefield 2 ei toimi - Musta ruutu ongelma | Elvin | PC & Console Gaming | 2 | 18th Jun 2009 16:30 |
| Ongelmia ongelma ongelmia. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11th Feb 2008 08:08 |
| Grrrr! Battlefield 2142 probs | shroomo | PC & Console Gaming | 2 | 30th Apr 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |