![]() |
|
| |||
| |||
| geïnstalleerd Battlefield 2 ok .. het spel instals fijn ... Maar als ik probeer het en speel het spel, het slagveld 2 pop-up komt, gaat naar het zwarte scherm, en een pop-up vensters zegt, windows is een probleem en dit programma moet worden afgesloten en vervolgens naar de tabbladen op, debug of in de buurt ... geen werk. Ik heb geprobeerd de hele zaak over ga naar eigenschappen en de vaststelling van het privilege niveaus, maar het doesnt werk .. Ik heb alles geprobeerd, zelfs het installeren van patches en het opnieuw installeren van het keer op keer. Please help! Mijn systeem is Windows Vista 32-bits, en mijn systeem voldoet ruim boven het spel requirnments! |
|
| |||
| |||
| Wat is je videokaart? Zorg ervoor dat je videokaart voldoet aan de pixel shader versie en als dat zo is, zorg ervoor dat u de nieuwste stuurprogramma's voor. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je een tabblad Details om u te vertellen over het probleem?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| is het mijn vrienden slagveld. Installeerde ik het de manier waarop ik geïnstalleerd en wanneer gemakkelijk info om te zien wat er niet in is geslaagd, het besturingssysteem niet gezegd, maar dat doet mij, en mijn werken. Ik gaf hem mijn slagveld om te zien of het werkt op zijn systeem, maar het gebeurt hetzelfde Ik denk dat het misschien de videokaart, zieken krijgen de aard van de kaart om te zien, want ik denk dat dat het enige probleem. ga terug naar yas |
|
| |||
| |||
| Probeer het verwijderen van het spel opnieuw, maar deze keer in je C:-schijf en zoek naar de map programma's (EA: battlefield2) en zorg ervoor dat zijn allemaal geschrapt dont opslaan iets omdat zodra deze is up and running EA zal automatisch DL uw profiel als u loggen proberen dat en ik weet ook zeker dat al uw stuurprogramma's worden verwijderd en heb je alleen 1 nvidia driver of Ati driver op een moment. Nvidia drivers voor andere reden zal arcive op uw harde schijf en dan zullen ze kruis en vermoorden je spel iedere keer dat u probeert af te spelen. |