mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2 problemer

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2007, 15:24
Medlem Group

Default Battlefield 2 problemer

installert slagmarken 2 ok .. spillet instals fin ... Men når jeg prøver å spille spillet, slagmarken 2 pop up kommer opp, går til svart skjerm, og en Windows popper opp sier, vinduer har oppstått et problem og dette programmet må lukkes, deretter til kategoriene på den, debug eller lukke ... verken arbeid. Jeg har prøvd alt om å gå til egenskaper og innstilling privilegienivået nivåer, men det doesnt work .. Jeg har prøvd alt, selv installerer patcher, og installere det på tide og tid igjen.
behage hjelpe!
systemet har windows vista 32 bit, og min systemet oppfyller godt over spillet requirnments!
Old 1st 2008 jan 00:42
New Member Group

Hva er skjermkortet? Kontroller at du skjermkortet oppfyller pixel shader versjon, og hvis den gjør det, må du ha de nyeste driverne for den.
Old 1 januar 2008, 07:21
Donor Group

Har du et details kategorien for å fortelle deg om problemet?

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 1st 2008 jan 15:44
Medlem Group

det er mine venner slagmarken. Jeg installerte den måten jeg installerte det, og når du lett for å se hva som har sviktet, operativsystemet sa mislykkes, men det gjør min, og mine verk. Jeg så ga ham mitt slagmarken for å se om det fungerer på hans system, men det skjer det samme
Jeg tror det kan være skjermkortet, ill. få den typen kort å faktisk se det, fordi jeg tror det er det eneste problemet.
skal komme tilbake til yas
Old 18 juni 2009, 16:59
New Member Group

prøve å avinstallere spillet igjen, men denne gangen komme inn i din C: driver og ser etter mappe under programmer (EA: battlefield2) og sørg for sine alle slettede dont spare noe, fordi når den er oppe og går EA vil automaticly DL profilen din når du logge på prøve dette og gi meg beskjed også påse at alle driverne er slettet og du bare har 1 nvidia driver eller ATI driveren samtidig. Nvidia-drivere eller annen grunn vil arcive på harddrive og deretter vil de kors og drepe ditt spill hver gang du prøver å spille.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Battlefield 2 dodgyant PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:45
Battlefield 2 Hvorfor er det ikke fungerer? SgtBillcoJD PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:40
Battlefield 2 kjører ikke - Svart skjerm problem Elvin PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:30
Problemer problem problemer. oobrokensilence Drivere og flyttbare medier 3 11 februar 2008 08:08
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30 april 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.