mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2 problem

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 15:24
Ledamot Gruppen

Default Battlefield 2 problem

installerat Battlefield 2 ok .. spelet instals fina ... Men när jag försöker spela spelet, Battlefield 2 pop-up kommer upp, går till svart skärm och ett fönster dyker upp säger, fönster har stött på ett problem och det här programmet måste avslutas, så att flikarna på den, debug eller nära ... varken arbete. Jag har försökt det hela om att gå till egenskaper och inställning privilegiet nivåer, men det icke verk .. Jag har försökt allt, även installera patchar och installera det igen och igen.
snälla hjälp!
Jag har Windows Vista 32 bitars, och min uppfyller gott och väl över spelet requirnments!
Old 1 januari 2008, 00:42
New Member Group

Vad är ditt grafikkort? Kontrollera att du grafikkortet uppfyller Pixel Shader version och om den gör det, se till att du har de senaste drivrutinerna för det.
Old 1 januari 2008, 07:21
Givargruppen

Har du en översikt fliken för att berätta om problemet?

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 1 januari 2008, 15:44
Ledamot Gruppen

Det är mina vänner slagfält. Jag installerade det på det sätt jag har installerat det och när man lätt för att se vad som har misslyckats, operativsystemet sagt inte, men det gör mig och mina arbeten. Jag gav honom mitt slagfält för att se om det fungerar på sitt system, men det gjort samma sak
Jag tror att det kan vara grafikkort, sjuka får den typ av kort för att verkligen se, eftersom jag tror att det är det enda problemet.
ska gå tillbaka till yas
Old 18 juni 2009, 16:59
New Member Group

försök att avinstallera spelet igen men den här gången ta sig in i din C:-enheten och leta efter mappen under program (EA: battlefield2) och se till dess alla utgår dont spara någonting eftersom när det väl är igång EA kommer automatiskt DL din profil när du logga in prova det och tala om det för mig också att se till att alla dina drivrutiner tas bort och du har bara 1 nvidia drivrutin eller ATI föraren på en gång. Nvidia drivrutinerna av någon anledning kommer arcive på din hårddisk och sedan kommer de att passera och döda ditt spel varje gång du försöker spela.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Battlefield 2 dodgyant PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:45
Battlefield 2 Varför är det inte fungerar? SgtBillcoJD PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:40
Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem Elvin PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:30
Problem problem problem. oobrokensilence Drives & Removable Media 3 11 februari 2008 08:08
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30 april 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.