![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Har du brug for hjælp før jeg smadre min computer til bits lige har opgraderet den til spec til at køre BF2 fik en 1.8Ghz CPU, 1 GB ram, NVIDIA 256MB grafikkort i spec requierments af bogen. Hvad der foregår jeg indlæse spillet op 1. disk værker bøde belastning opdateringer stadig ok derefter sætte Special Forces på og alt, hvad jeg får, er Fejl sende besked til Microsoft. Forsøgt laste både diske derefter programrettelser derefter samme. Indlæst 1. disk værker fine, men ikke i stand til at indlæse alle servere får kun 13 hvor som min makker får 200 ulige. se, hvor jeg kommer fra. Alle idéer ville være dejligt, bortset fra et nyt system, der ikke fik penge. En ting jeg har bemærket Bf1942 ikke afinstallere ret og har efterladt en masse lort om systemet hvordan vil slippe forsøgt lastning disk men det erkender alle på computer og stadig plejer afinstallere . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du kun få et par servere sin fordi du ikke har installeret den nyeste patch gå til EA websted for at hente den nyeste patch bundle, der vil bringe dig helt op til dato at afinstallere, skal du gå til Kontrolpanel> Tilføj og fjern for nemt at afinstallere
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| 1. Gå til din C: drev. 2. Find dit program mappe. 3. Find EA mappe. 4. Slet Special Forces mappe. 5.Reinstall udvidelse. Du bør bøden efter denne. Det var happing til mig, og det tog mig altid til at finde ud af, at afinstallation fra kontrolområdet panal ikke altid fjerne hele filen. Så hver gang jeg forsøgte at installere udvidelsen ville sparke mig ud og gøre det samme nummer til mig ... Det gjorde mig syg. ... men prøv at det skal fungere, hvis det doent im ikke sikker på, hvad man skal gøre ud over at geninstallere hele spillet. og slette hele BF2 mappe og dont bekymre dig om dine gemte fremskridt EA vil lægge den tilbage gerne guns og rang.Fred! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm er arbejde og min tårn arbejder, men ikke sammen | nickny | General Hardware Chat | 7 | 22 juli 2009 14:26 |
| Battlefield 2 problemer | jungle-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 18 juni 2009 16:59 |
| Battlefield 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 18 juni 2009 16:45 |
| Battlefield 2 kan ikke køre - Sort skærm problem | Elvin | PC & Console Gaming | 2 | 18 juni 2009 16:30 |
| Grrrr! Battlefield 2142 probs | shroomo | PC & Console Gaming | 2 | 30 april 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |