mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Battlefield 2 Waarom is het niet werkt?

Reply

Thread Tools
Old 29 januari 2008, 16:02
Lid Fractie

Default Battlefield 2 Waarom is het niet werkt?

Hoi,
Hulp nodig voordat ik mijn computer aan smash bits zojuist geupgrade naar de spec te draaien BF2 kreeg een 1.8Ghz processor, 1 GB RAM, 256MB NVIDIA grafische kaart in de spec requierments van het boek. Wat is er aan de belasting ik het spel op 1ste schijf werkt prima lading updates nog ok vervolgens Special Forces op en alles wat ik krijg is Fout bericht verzenden naar Microsoft. Geprobeerd het laden van zowel cd's dan patchen vervolgens hetzelfde. Ladingen de 1ste schijf werkt prima maar niet in staat te laden alle servers alleen maar 13 waar als mijn mate krijgt 200 oneven. zie waar ik ben afkomstig uit. Enig idee zou geweldig zijn, afgezien van een nieuw systeem niet over het geld. Een ding heb ik gemerkt Bf1942 niet verwijderen rechts en heeft een hoop onzin op het systeem hoe get rid geprobeerd laden schijf, maar het erkent alle op de computer en nog wont uninstall.
Old 29 januari 2008, 16:26
Donor Groep

als je alleen om een paar servers zijn want je hebt niet de nieuwste patch

ga naar de EA-site voor het downloaden van de nieuwste patch die bundel zal u up-to-date

te verwijderen, gaat u naar Control Panel> toevoegen en verwijderen voor eenvoudig verwijderen

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 18 juni 2009, 16:40
Nieuw Lid Fractie

1. Ga naar uw C:-schijf.
2. Vind je programma-map.
3. Vind EA map.
4. Verwijder de Special Forces map.
5.Reinstall de expansie.
Je moet wel goed na dat. Dat was happing voor mij en nam me voor altijd uit te vinden dat het verwijderen van de controle panal niet altijd de hele bestand. Dus iedere keer dat ik probeerde te installeren van de uitbreiding zou kick me uit en doen dat hetzelfde nummer aan mij ... Het maakte me ziek. ... maar probeer dat het zou moeten werken als het doent im niet zeker weet wat te doen naast het opnieuw installeren van het hele spel. verwijderen en het hele BF2 map en dont zorgen over uw opgeslagen vooruitgang EA zal plaats het terug zoals geweren en rang.
Vrede!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen nickny Algemeen Hardware Chat 7 22 jul 2009 14:26
Battlefield 2 problemen jungle-bhoy PC & Gaming Console 4 18 jun 2009 16:59
Battlefield 2 dodgyant PC & Gaming Console 2 18 jun 2009 16:45
Battlefield 2 wordt niet uitgevoerd - zwart scherm probleem Elvin PC & Gaming Console 2 18 jun 2009 16:30
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Gaming Console 2 30 apr 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.