![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Hulp nodig voordat ik mijn computer aan smash bits zojuist geupgrade naar de spec te draaien BF2 kreeg een 1.8Ghz processor, 1 GB RAM, 256MB NVIDIA grafische kaart in de spec requierments van het boek. Wat is er aan de belasting ik het spel op 1ste schijf werkt prima lading updates nog ok vervolgens Special Forces op en alles wat ik krijg is Fout bericht verzenden naar Microsoft. Geprobeerd het laden van zowel cd's dan patchen vervolgens hetzelfde. Ladingen de 1ste schijf werkt prima maar niet in staat te laden alle servers alleen maar 13 waar als mijn mate krijgt 200 oneven. zie waar ik ben afkomstig uit. Enig idee zou geweldig zijn, afgezien van een nieuw systeem niet over het geld. Een ding heb ik gemerkt Bf1942 niet verwijderen rechts en heeft een hoop onzin op het systeem hoe get rid geprobeerd laden schijf, maar het erkent alle op de computer en nog wont uninstall . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als je alleen om een paar servers zijn want je hebt niet de nieuwste patch ga naar de EA-site voor het downloaden van de nieuwste patch die bundel zal u up-to-date te verwijderen, gaat u naar Control Panel> toevoegen en verwijderen voor eenvoudig verwijderen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| 1. Ga naar uw C:-schijf. 2. Vind je programma-map. 3. Vind EA map. 4. Verwijder de Special Forces map. 5.Reinstall de expansie. Je moet wel goed na dat. Dat was happing voor mij en nam me voor altijd uit te vinden dat het verwijderen van de controle panal niet altijd de hele bestand. Dus iedere keer dat ik probeerde te installeren van de uitbreiding zou kick me uit en doen dat hetzelfde nummer aan mij ... Het maakte me ziek. ... maar probeer dat het zou moeten werken als het doent im niet zeker weet wat te doen naast het opnieuw installeren van het hele spel. verwijderen en het hele BF2 map en dont zorgen over uw opgeslagen vooruitgang EA zal plaats het terug zoals geweren en rang.Vrede! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn monitor werkt en mijn toren werkt, maar niet samen | nickny | Algemeen Hardware Chat | 7 | 22 jul 2009 14:26 |
| Battlefield 2 problemen | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 4 | 18 jun 2009 16:59 |
| Battlefield 2 | dodgyant | PC & Gaming Console | 2 | 18 jun 2009 16:45 |
| Battlefield 2 wordt niet uitgevoerd - zwart scherm probleem | Elvin | PC & Gaming Console | 2 | 18 jun 2009 16:30 |
| Grrrr! Battlefield 2142 probs | shroomo | PC & Gaming Console | 2 | 30 apr 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |