mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2 Hvorfor er det ikke fungerer?

Reply

Thread Tools
Old 29th 2008, 16:02
Medlem Group

Default Battlefield 2 Hvorfor er det ikke fungerer?

Hei,
Trenger du hjelp før jeg knuse datamaskinen til biter akkurat har oppgradert den til spec å kjøre BF2 fikk en 1.8Ghz prosessor, 1 GB RAM, NVIDIA 256MB grafikkort i spec requierments av boken. Hva som skjer jeg laste spillet opp 1ste disk fungerer fint laste oppdateringer fortsatt ok deretter sette spesialstyrker på og alt jeg får er Feil send melding til Microsoft. Prøvde lasting både diske deretter patching deretter samme. Loaded 1. disk fungerer fint, men ikke klarer å laste alle serverne får bare 13 hvor som min kompis får 200 odde. se hvor jeg kommer fra. Ideer ville være fint, bortsett fra et nytt system ikke fikk penger. En ting jeg har lagt merke Bf1942 ikke avinstallere høyre og har forlatt en masse dritt på systemet Hvordan bli kvitt prøvd lasting disk men det innser alle på datamaskinen, og fremdeles wont avinstallere.
Old 29th 2008, 16:26
Donor Group

hvis du bare får noen få servere sine fordi du ikke har installert den nyeste oppdateringen

gå til EA nettsted for å laste ned den nyeste oppdateringen pakke som bringer deg helt fram til dato

å avinstallere, gå til Kontrollpanel> Legg til og fjern for enkelt avinstallere

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 18 juni 2009, 16:40
New Member Group

1. Gå til C: stasjonen.
2. Finn ditt program-mappen.
3. Finn EA mappen.
4. Slett Special Forces mappen.
5.Reinstall utvidelsen.
Du bør være bra etter det. Det var happing til meg og det tok meg for alltid å finne ut at du avinstallerer fra kontrollrommet panal ikke alltid fjerne hele filen. Så hver gang jeg forsøkte å installere utvidelsen ville sparke meg ut og gjøre det samme for meg ... Det gjorde meg syk. ... men prøv den skulle fungere hvis det doent im ikke sikker på hva du skal gjøre i tillegg installere hele spillet. og slette hele BF2 mappen og dont bekymre deg lagret fremgang EA vil plassere den tilbake som våpen og rang.
Fred!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skjermen min jobber og min tårnet fungerer, men ikke sammen nickny General Hardware Chat 7 22 juli 2009 14:26
Battlefield 2 problemer Jungel-bhoy PC & Console Gaming 4 18 juni 2009 16:59
Battlefield 2 dodgyant PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:45
Battlefield 2 kjører ikke - Svart skjerm problem Elvin PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:30
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30 april 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.