mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2 Varför är det inte fungerar?

Reply

Thread Tools
Old 29 januari 2008, 16:02
Ledamot Gruppen

Default Battlefield 2 Varför är det inte fungerar?

Hej,
Behöver hjälp innan jag slå min dator för att bitarna har just uppgraderat den till spec att köra BF2 har en 1,8 GHz processor, 1 GB RAM, NVIDIA 256MB grafikkort i spec requierments av boken. Vad händer om jag ladda spelet upp 1:a disk fungerar bra belastning uppdateringarna fortfarande ok sedan lägga Special Forces på och allt jag får är Fel skicka meddelande till Microsoft. Försökte lastning både diske sedan korrigeringsprocessen sedan samma. Laddade den 1 disk fungerar bra men inte kan ladda alla servrar bara 13 fall som min kompis får 200 udda. se var jag kommer ifrån. Alla idéer är bra bortsett från ett nytt system som inte har pengarna. En sak jag har märkt Bf1942 inte avinstallera rätt och har lämnat en hel del skit om systemet Hur bli försökt lastning disk men det inser alla på datorn och fortfarande wont uninstall.
Old 29 januari 2008, 16:26
Givargruppen

om du bara får ett fåtal servrar dess att du inte har installerat den senaste korrigeringsfilen

gå till EA webbplats för att hämta den senaste korrigeringsfilen bunt som tar dig ända fram till i dag

avinstallera, gå till Kontrollpanelen> Lägg till och ta bort för enkel avinstallation

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 18 juni 2009, 16:40
New Member Group

1. Gå till din C:-enheten.
2. Hitta ditt program mappen.
3. Hitta EA mapp.
4. Radera Special Forces mapp.
5.Reinstall expansion.
Du ska vara bra efter det. Det var happing för mig och det tog mig alltid att få reda på att avinstallera från kontroll panal inte alltid ta bort hela filen. Så varje gång jag försökte installera den expansion man skulle sparka ut mig och göra det samma för mig ... Det gjorde mig sjuk. ... men prova att det bör fungera om det doent im inte säker på vad man ska göra förutom att installera om hela spelet. och ta bort hela BF2 mapp och dont oroa dig för dina sparade framsteg EA kommer tillbaka gillar vapen och rank.
Fred!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans nickny General Hardware Chat 7 22 juli 2009 14:26
Battlefield 2 problem djungel-bhoy PC & Console Gaming 4 18 juni 2009 16:59
Battlefield 2 dodgyant PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:45
Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem Elvin PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:30
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30 april 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.