![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| øjeblikket iv blevet leger slagmarken 2142 demo i 4 dage og pludselig vendte kedeligt
Er der nogen god fps spil, de fleste af jer vil komme ud med Resident Evil 4, Doom 3, Quake 4, men jeg er efter slags ikke skræmmende fps spil er der nogen? hvis der er sige. vær så venlig Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check out Bioshock Her
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| yeah jeg allerede læst din tråd, men det synes at være skræmmende bekendt fantasticly foruroligende alle traiers, er det? også hvad GPU do u have iv fik 8800 gtx (på en anden comp). |
|
| |||
| |||
| Yeah sin lidt skræmmende Jeg har kun en 7900gt overclocked og var i stand til at afspille det på max settngs, med din 8800 vil du let max det ud give mig en min Jeg prøver og tænke på en ingen skræmmende fps Edit: Halo 2 måske hvis du har Vista
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| fik den på xbox slå den på hårdt, ikke gør legendarisk. og ja jeg har vista |
|
| |||
| |||
| Åh hvad så langt et stort spil eller Star Wars republik commando?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| allerede spillet farcry (med snyder) men jeg vil prøve igen uden også im kinda lookin for demoer se vejr sin enhver god og måske købe den. thnx for ur hjælpe |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jeg vil kigge i at købe den fulde game.thnx også gøre u vide, hvornår jeg får det online multiplayer vil jeg betale for at deltage 64 slot server? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvorfor i7 for spil?? | icu222much | CPU, bundkort og RAM | 2 | 27 juli 2009 19:49 |
| Din top 5 PC-spil for 07 | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 2 marts 2009 11:31 |
| Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februar 2009 04:19 |
| The End til spil? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 09:11 |
| PC-spil | Computer Spec | PC & Console Gaming | 12 | 29th Dec 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |