![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tällä hetkellä iv pelannut taistelutantereella 2142 demo 4 päivää ja sen yhtäkkiä kääntyi tylsää
Onko hyvä fps-pelejä, suurin osa teistä tulee ulos Resident Evil 4, Doom 3, Quake 4, mutta olen sen jälkeen, kun sellaista ei ole pelottava fps pelejä olemassa mitään? jos on sanottavaa. pyydän My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check out Bioshock Tässä
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| joo olen jo lukenut säiettä mutta se näyttää olevan pelottava tiedät fantasticly levottomuutta kaikki traiers, se on? myös mitä GPU tehdä u iv sai 8800 gtx (toisessa comp). |
|
| |||
| |||
| Niin sen hieman pelottava Minulla on vain 7900gt Kokonaispistemäärä ja saattoi olla sen max settngs, jos 8800 sinun helposti max se pois antaa minulle min yritän ajatella, että mikään pelottava fps Edit: Halo 2 ehkä jos olet Vista
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| sai se xbox beat se kovaa, eivät legendaarinen. ja kyllä minulla on näköala |
|
| |||
| |||
| Voi miten kaukana on hyvä peli tai Star wars republic commando?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| jo pelannut farcry (ja huijareita) mutta I'll yritä uudelleen myös im kinda Näyttää varten demot ks. sää sen mitään hyvää ja ehkä se ostetaan. thnx for ur auttaa |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
| |||
| |||
| I'll katsoa ostamaan koko game.thnx myös tehdä u tietää, milloin i do get it online multiplayer Onko minun maksettava liittymään 64 slot palvelimelta? |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miksi i7 pelejä varten? | icu222much | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 27. Jul 2009 19:49 |
| Sinun alkuun 5 kpl pelejä 07 | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 2. Maaliskuu 2009 11:31 |
| Nopea muutto pelit parantaa taitoja hitaammin liikkuvat pelejä! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4th Feb 2009 04:19 |
| Lopulta Games? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10. marraskuu 2007 09:11 |
| Pc-pelit | Tietokone eä | PC & Console Gaming | 12 | 29. Joulukuu 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |