![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| momenteel iv is het afspelen van de Battlefield 2142 demo voor 4 dagen en zijn plotseling bleek saai
Zijn er goede fps games, de meeste van jullie zullen komen met Resident Evil 4, Doom 3, Quake 4, maar ik ben na soort niet eng fps games zijn er? indien er sprake is van zeggen. alsjeblieft Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check out Bioshock Hier
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| yeah ik al lees je draad, maar dat lijkt eng je weet fantasticly verontrustende alle traiers, is het dan? ook wat GPU do u hebben iv heb een 8800 GTX (op een andere comp). |
|
| |||
| |||
| Ja het is een beetje eng Ik heb alleen een 7900gt overclocked en was in staat om te spelen op max settngs, met uw 8800 kunt u gemakkelijk max. it out geef me een minuut en probeer ik denken aan een enge geen fps Edit: Halo 2 misschien als u Vista
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| heb het op xbox sloeg hij op de harde, niet doen legendarisch. en ja ik heb vista |
|
| |||
| |||
| Oh wat over Far Cry een spel of Star wars republic commando?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| reeds gespeeld farcry (met cheats) maar ik probeer het opnieuw zonder ook im kinda lookin voor demo's zie weersomstandigheden zijn goed en misschien kopen. thnx voor ur helpen |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Ik kom kijken bij het kopen van het volledige game.thnx ook u weet wanneer ik doen krijgen de online multiplayer zal ik moeten betalen om deel te nemen aan 64 slots server? |
|
| |||
| |||
| Citaat: