![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tiden iv spilt slagmarken 2142 demo for 4 dager og plutselig slått kjedelig
Er det noen bra FPS spill, de fleste av dere vil komme ut med Resident Evil 4, Doom 3, Quake 4, men jeg etter type ikke skummelt fps spill er det? hvis det er sagt. vær så snill Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk Bioshock Her
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| ja jeg allerede lese tråden, men det synes å være skremmende du vet fantasticly urovekkende alle traiers, er det? også hva GPU gjøre u ha iv fikk et 8800 GTX (på en annen komp). |
|
| |||
| |||
| Ja det litt skummelt Jeg har bare en 7900gt overclocked og var i stand til å spille det på maks settngs, med 8800 vil du lett max den ut gi meg en min jeg prøver og komme på en ingen skumle fps Edit: Halo 2 Kanskje hvis du har Vista
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| fikk den på xbox slo den på hard, ikke gjør legendariske. og ja jeg har vista |
|
| |||
| |||
| Å hva med Far Cry et flott spill eller Star wars Republic Commando?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| allerede spilt farcry (med Juksekoder) men jeg vil prøve igjen uten også im ganske leter etter demonstrasjoner se været sin noen bra og kanskje kjøpe den. thnx for ur hjelpe |
|
| |||
| |||
| Jeg la merke til at du bare har spilt demoen av 2142, du kan ikke dømme spillet av demo i det hele tatt, jeg hadde Demoversjonen og disliked det! men så spilte hele spillet på en venner PC og elsket den
|
| |||
| |||
| Jeg vil se ut på å kjøpe hele game.thnx også gjøre u vite når jeg får den online multiplayer vil jeg måtte betale for å delta i 64 slot server? |
|
| |||
| |||
| Sitat: