![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| närvarande iv spelat slagfältet 2142 demo i 4 dagar och plötsligt blev tråkigt
Finns det några bra fps spel, de flesta av er kommer att komma ut med Resident Evil 4, Doom 3, Quake 4, men jag efter typ av icke skrämmande fps spel är det något? om det är sagt. snälla Mitt System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kolla in Bioshock Här
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Ja jag redan läst din tråd men det verkar vara skrämmande bekant fantasticly störande alla traiers, är det? också vad GPU do u har iv har ett 8800 GTX (på en annan oblig). |
|
| |||
| |||
| Ja det lite läskigt Jag har bara ett 7900gt overclocked och kunde spela upp den på max settngs, med ditt 8800 kommer du lätt max ut Ge mig en minut jag försöka tänka på ett något skrämmande fps Edit: Halo 2 kanske om du har Vista
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| har det på xbox slå på hårt, inte gör legendarisk. och ja jag har vista |
|
| |||
| |||
| Åh hur långt ett bra spel eller Star wars republic commando?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| redan spelat farcry (med fusk) men jag ska försöka igen utan också im Kinda tittar på demos se väder dess något bra och kanske köpa det. thnx för ur hjälp |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Jag ska titta på att köpa den fulla game.thnx också göra u veta när jag får det online multiplayer Måste jag betala för att ansluta 64 slot server? |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Varför i7 för spel? | icu222much | Processorer, moderkort & RAM | 2 | 27 juli 2009 19:49 |
| Din topp 5 st spel av 07 | redden137 | PC & Console Gaming | 3 | 2 mars 2009 11:31 |
| Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februari 2009 04:19 |
| The End spel? | Kadejd | PC & Console Gaming | 5 | 10 november 2007 09:11 |
| PC Games | Computer Spec | PC & Console Gaming | 12 | 29 december 2006 19:22 |
| Thread Tools | |
| |