![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jeg er en RP lunefuld. Jeg elsker at kinda af spil Bur reasonly, jeg har ikke spillet nogen .. Al de spil, jeg har, er gerne 2-3 år gamle, og jeg spillede dem for evigt Så jeg var woundering, hvis nogen af jer vidste enhver god RP-spil, ikke til de gamle, og med en god handling, og Graphic tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For hvilken platform? PS2 / 3, xbox/360 etc?
|
| |||
| |||
| ohhh sorry, yeah jeg bedre fortælle, at Computer |
|
| |||
| |||
| Min personlige favorit er den Elder Ruller IV: Oblivion. Med 'kuldegysning Isles' Add-on. Men du vil kræve en kraftig pc til at køre det med øjet slik. Der er også Guild Wars: Eye of the North. Dette er en udvidelse men så skal du have en af de andre 3 Guild Wars spil til at være i stand til at afspille den. Jeg vil foreslå "profetier" som denne udøver, hvor den slap. Og Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II. Der er mange et online RPG du kan spille så godt.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kotor.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke på udkig efter en online-spil, ligesom Guild krige, og jeg når spillet Guild krige, grafik og animationer er gode, men jeg kan ikke stå spillet længere. |
|
| |||
| |||
| Du kan også prøve nogle servere på San Andreas Multiplayer, vil du finde en masse roleplay servere på der. På de fleste roleplay servere kan du ansøge om job, for eksempel, du kan blive en form for en politibetjent, og patruljere i gaderne. Du kan blive en Paramedic, læge, Firefighter, kan du også tilmelde dig gade bander, f.eks Bloods eller Crips. Det er masser af sjov, skulle du prøve det. Check out sa-mp.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale Oblivion.
| |||
| |||
| Jeg ved, de er et par år gammelt, men Knights of the Old Republik 1 & 2 er fantastisk. Great storylines, grafik og meget immersive. Hvis du ønskede noget nyere skulle Oblivion. |
|
| |||
| |||
| Oblivion sin store og jeg er enig i den kuldegysning Isle ekspansion er stor ive fik meget mere end 150 timers spille ud af det, da der er så meget at gøre, selv om det blot for skydes! |