![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Olen HE friikki. Rakastan sitä kinda pelejä Bur reasonly, minulla ei ole ollut mitään .. Al pelejä, olen on kuin 2-3 vuotta vanha, ja olen ollut niitä koskaan Joten olin woundering, jos jokin te tiennyt mitään hyvää HE pelejä, ei vanhoja, ja hyviä tarinoita, ja graafinen kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mille alustalle? PS2 / 3, xbox/360 jne?
|
| |||
| |||
| ohhh pahoillani, joo olen parempi kertoa, että Tietokone |
|
| |||
| |||
| Oma suosikkini on The Elder Scrolls IV: Oblivion. Kanssa "värisevä Isles" Add-on. Mutta sinun vaatia lihaksikas kpl suorittaa sen silmän karkkia. On myös Guild Wars: Eye of the North. Tämä on laajennus vaikka niin sinun tulee jonkin muun 3 Guild Wars-pelejä voi pelata sitä. I'd ehdottaa "profetioista", koska tämä harjoittaa silloin, kun se lopetti. Ja Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II. On monia online RPG Peliä voi pelata myös.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kotor.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| En ole HAKU mitään online-pelejä, kuten Guild Wars, ja olen kerran ollut Guild Wars, graafisen ja animaatiot ovat hyviä, mutta en voi seistä pelin pelata enää. |
|
| |||
| |||
| Voit kokeilla myös joitakin palvelimia San Andreas Multiplayer löydät paljon roleplay palvelimiin siellä. Useimmissa roleplay palvelimet voit hakea työpaikkoja, esimerkiksi sinulla voi tulla jonkinlainen poliisi ja partioida kaduilla. Voisit tulla ensihoitaja, tohtori, Palomiehen, voit myös liittyä katu jengit, esimerkiksi Bloods tai Crips. Se on paljon hauskaa, sinun pitäisi kokeilla sitä. Check out sa-mp.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin suositella Oblivion.
| |||
| |||
| Tiedän, he ovat muutaman vuoden vanhoja, mutta ritareina Vanhan tasavallan 1 & 2 on fantastinen. Great storylines, grafiikkaa ja hyvin tempaavan. Jos haluatte jotain uudempaa se olisi Oblivion. |
|
| |||
| |||
| Oblivion sen hyvin, ja olen samaa mieltä, että värinä isle laajennus on suuri ive sai paljon enemmän kuin 150 tuntia pelata pois se on niin paljon tehtävää, vaikka sen vain huvin vuoksi! |