![]() |
|
| |||
| |||
| He Ik ben een RP freak. Ik hou van dat beetje van games Bur reasonly, ik heb niet gespeeld eventuele .. Al de games, ik heb is als 2-3 jaar oud, en ik speelde ze voor eeuwig Dus ik was woundering, indien een van jullie wist een goede RP games, niet te oud, en met een goede verhaallijn, en Grafische bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor welk platform? PS2 / 3, xbox/360 etc?
|
| |||
| |||
| Ohhh sorry, ja ik beter zeggen dat Computer |
|
| |||
| |||
| Mijn persoonlijke favoriet is The Elder Scrolls IV: Oblivion. Met de 'rillingen Isles' add-on. Maar je zult een vlezig pc te starten met eye candy. Er is ook Guild Wars: Eye of the North. Dit is een uitbreiding maar zo moet je een van de andere 3 Guild Wars spellen te kunnen spelen. Ik zou adviseren 'Prophecies' als dit doorgaat waar het gebleven was. En Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II. Er is veel een online RPG je kan spelen als goed.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| KOTOR.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik ben niet op zoek naar een online-games, zoals Guild Wars, en ik een keer gespeeld Guild Wars, de grafische en de animaties zijn goed, maar ik kan het spel niet meer spelen. |
|
| |||
| |||
| Je kan ook proberen een aantal servers op San Andreas Multiplayer, vindt u veel rollenspel servers op daar. Op de meeste servers rollenspel u van toepassing zouden kunnen zijn voor de werkgelegenheid, bijvoorbeeld, misschien word je wel een soort van een politieagent, en patrouilleren in de straten. U kan een Paramedic, Dokter, Firefighter, je kan ook deelnemen straat bendes, bijvoorbeeld de Bloods en Crips. Het is een belasting van plezier, je moet proberen. Check out nv-mp.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou aanraden Oblivion.
| |||
| |||
| Ik weet dat ze een paar jaar oud maar Ridders van de Oude Republiek 1 & 2 zijn fantastisch. Groot verhaallijnen, afbeeldingen en zeer meeslepende. Als je wilde iets nieuwere zou moeten worden Oblivion. |
|
| |||
| |||
| OBLIVION zijn groot en ik ben het eens de rillingen eiland expansie is great ive got veel meer dan 150 uur spelen uit komen want er is zoveel te doen, zelfs indien haar gewoon een kick! |