![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg er en RP frik. Jeg elsker det ganske spill Bur reasonly, jeg har ikke spilt noen .. Al spillene jeg har er som 2-3 år, og jeg spilte dem for alltid Så jeg ble woundering, hvis noen av dere visste noen bra RP spill, ikke gamle, og med en god Storyline og Grafisk takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For hvilke plattformer? PS2 / 3, xbox/360 etc?
|
| |||
| |||
| ohhh sorry, ja jeg bedre fortelle at Datamaskin |
|
| |||
| |||
| Min personlige favoritt er Elder Scrolls IV: Oblivion. Med "skjelver Isles" Add-on. Men du vil kreve en beefy pc til å kjøre det med fryd for øyet. Det er også Guild Wars: Eye of the North. Dette er en utvidelse men så må en av de andre 3 Guild Wars-spill for å kunne spille den. Jeg vil foreslå "profeter" som dette bærer på der den slapp. Og Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II. Det er mange et online rollespill som du kan spille også.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kotor.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke ute etter et online-spill, som Guild kriger, og jeg en gang spilte laug kriger, grafikken og animasjonene er gode, men jeg kan ikke stå på spill lenger. |
|
| |||
| |||
| Du kan også prøve noen servere på San Andreas Multiplayer finner du mye roleplay servere på det. På de fleste roleplay servere du kan søke på jobber, for eksempel, du kan bli noe slag av en politimann, og patruljere gatene. Du kan bli en Paramedic, doktor, Firefighter, kan du også delta street gjenger, for eksempel den Bloods eller Crips. Det er masse gøy, bør du prøve det. Sjekk ut SA-mp.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale Oblivion.
| |||
| |||
| Jeg vet at de er noen år gamle, men Knights of the Old Republic 1 & 2 er fantastisk. Great storylines, grafikk og veldig immersive. Hvis du ønsker noe nyere må det være Oblivion. |
|
| |||
| |||
| Oblivion sin flotte og jeg samtykker i skjelver Isle utvidelsen er stor Ive fikk mye mer enn 150 timer med lek ut av det som det er så mye å gjøre selv om bare for spark! |