![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå Jag är en RP missfoster. Jag älskar att Kinda spel Bur reasonly, jag har inte spelat någon .. Al spelen jag har är som 2-3 år, och jag spelade dem för evigt Så jag var woundering, om någon av er visste någon bra RP-spel, inte gamla, och med en bra handling, och grafiskt tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| För vilken plattform? PS2 / 3, xbox/360 etc?
|
| |||
| |||
| Ohhh ledsen, ja jag bättre säga att Dator |
|
| |||
| |||
| Min personliga favorit är den Elder Rullar IV: Oblivion. Med "frossa Isles" Add-on. Men du behöver en OXKÖTT st för att köra den med ögon godis. Det finns även Guild Wars: Eye of the North. Detta är en expansion men så behöver du en av de andra 3 Guild Wars-spel för att kunna spela den. Jag skulle föreslå "profetsior" eftersom detta bedriver där den slutade. Och Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II. Det finns många online RPG du kan spela också.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| KOTOR.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag är inte ute efter något online-spel, precis som Guild Wars, och jag en gång spelade Guild Wars, grafiken och animationerna är bra, men jag kan inte stå i spelet längre. |
|
| |||
| |||
| Du kan också prova några servrar på San Andreas Multiplayer hittar du en hel del rollspel servrar där. På de flesta rollspel servrar kan du söka jobb, till exempel, du kan bli någon form av en polis, och patrullera gatorna. Du kan bli en sjukvårdare, läkare, brandman, du kan också gå gatan gäng, till exempel, blods eller Crips. Det är massor av kul, du borde prova det. Kolla in sa-mp.com |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle rekommendera Oblivion.
| |||
| |||
| Jag vet att de är några år gammal men Knights i Gamla Republiken 1 & 2 är fantastisk. Great storylines, grafik och mycket engagerande. Om du ville ha något nyare det skulle behöva Oblivion. |
|
| |||
| |||
| GLÖMSKA sin stora och jag håller den frossa Isle expansion är stor ive fick mycket mer än 150 timmar spela ut av det eftersom det finns så mycket att göra även om den bara kickar! |