![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ved, at Xbox 360 har bedre grafik end en psp men de kan begge gå online. På en PSP kan du få den nedgraderet til en version, der giver dig mulighed for at spille ISOs og civilsamfundsorganisationerne på hukommelseskortet! Xbox 360 har en hardrive, der giver dig mulighed for at sætte spil på hardrive så du kan afspille dem ud der.
Men spørgsmålet er, der er bedre
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Xbox 360 langt PSP er en håndholdt, jeg havde en for en uge og solgte det, men jeg har haft de 360, da dagen for frigivelse
|
|||
|
|||
|
YH men så hvad hvis psp er håndbåret hvorfor er Xbox 360 bedre!
(du dont make sense) |
|
|
|||
|
|||
|
fordi en håndholdt er for bærbare spille med reduceret grafik og stole er på et batteri, online spil er dårlig, spil er fattige. Xbox 360 er en spillekonsol med fantastisk grafik, det bedste online community and play, fremragende spil, og en hel markedsplads online for at downloade spil og film.
Hvis du beder mig om at sammenligne en PSP til en 360 er temmelig overflødig |
|
|
|||
|
|||
|
Ja fair, men den håndholdte PSP kan have mange gadgets til: en 1.3 megapixel kamera, internet radio, TV-port og så videre!
|
|
|
|||
|
|||
|
og Xbox kan have et kamera, tastatur, dvd-afspilning, streame videoer fra online, MSN Messenger, messenger tastatur ECT
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok godt punkt tak for at fortælle mig, at Xbox er bedre end PSP.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
360 langt ..... PSP er godt for, hvad det er, men er ikke i samme liga som den 360.
|
|||
|
|||
|
Takket philthomas, ok Xbox 360 isnt i samme liga som den psp men psp er stadig en god håndholdte konsol til hvad det er.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jep ... som en håndholdt, er det fint.
|