![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että Xbox 360 on parempi grafiikka kuin psp mutta ne molemmat voivat mennä verkkoon. On psp voi olla se alentaa versio, jonka avulla voit soittaa ISOs ja organisaatioiden on muistikortin! Xbox 360 on hardrive, jonka avulla voit asettaa pelit kiinni hardrive joten voit toistaa niitä pois sieltä. Mutta kysymys on joka on parempi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| xbox 360 ylivoimaisesti, psp on käsissä, minulla oli yksi viikossa ja myi sen, mutta olen ollut 360, koska päivä release
| |||
| |||
| Yh mutta niin mitä jos psp on kädessä pidettävä miksi Xbox 360 paremmin! (te dont järkeä) |
|
| |||
| |||
| koska kädessä on kannettava pelata alennetaan grafiikkaa ja luottaa's paristoa, online-peli on huono, pelit ovat köyhiä. xbox 360 on pelejä konsolin kanssa stunning graphics, parhaan online-yhteisö ja pelata, erinomainen pelejä, ja koko markkinoiden online ladata pelejä ja elokuvia. jos minulta kysytään vertaamalla psp on 360 on melko tarpeeton |
|
| |||
| |||
| Kyllä oikeudenmukainen kohta mutta käsimaa psp voi olla useita gadgeteja: a 1,3 megapikselin kamera, internet-radio, tv satamaan ja niin edelleen! |
|
| |||
| |||
| ja xbox voi olla kamera, näppäimistö, DVD-toisto, stream videoita verkossa, msn messenger, messenger näppäimistö ect |
|
| |||
| |||
| Ok hyvä kohta kiitos, että kerroit minulle, että Xbox on parempi kuin psp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 ylivoimaisesti ..... PSP on hyvä siksi, mikä se on, mutta ei ole sama liiga kuin 360.
| |||
| |||
| Kiitos philthomas, ok Xbox 360 isnt on samassa liiga kuin psp mutta psp on edelleen hyvä käsimaa konsoli, mitä se on. |
|
| |||
| |||
| Jep ... kuten kädessä, se on hieno. |