![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat de Xbox 360 heeft betere graphics dan een psp, maar ze kunnen zowel online gaat. Op een PSP kun je laten degraderen naar een versie waarmee je speelt ISO's en maatschappelijke organisaties op de geheugenkaart! Xbox 360 heeft een hardrive dat kun je spelletjes op de hardrive zodat u kunt spelen ze af daar. Maar de vraag is welke is beter |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| xbox 360 verreweg PSP is een handheld, had ik een voor een week en verkocht, maar ik heb de 360 sinds de dag van release
| |||
| |||
| YH maar ja wat als de psp is hand waarom is de Xbox 360 beter! (u dont zin) |
|
| |||
| |||
| omdat een handheld is voor draagbare spelen met beperkte graphics en beroepen zich op een batterij, online spelen slecht is, games zijn slecht. xbox 360 is een console spellen met prachtige graphics, de beste online gemeenschap en spelen, uitstekende games, en een hele markt online te downloaden spellen en films. als je het mij vraagt een vergelijking van een PSP met een 360 is behoorlijk overbodig |
|
| |||
| |||
| Ja eerlijk, maar de handheld PSP kan hebben vele gadgets naar: een 1.3 megapixel camera, internet radio, tv-poort en ga zo maar door! |
|
| |||
| |||
| en de xbox kan een camera, toetsenbord, het afspelen van dvd's, streaming video's van internet, MSN Messenger, boodschapper toetsenbord ect |
|
| |||
| |||
| Ok goed punt bedankt voor me te vertellen dat de Xbox is beter dan PSP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 veruit ..... PSP is goed voor wat het is, maar is niet in dezelfde competitie als de 360.
| |||
| |||
| Dankzij philthomas, ok Xbox 360 isnt in dezelfde competitie als de psp maar PSP is nog steeds een goede handheld console voor wat het is. |
|
| |||
| |||
| Yep ... als een handheld, het is prima. |