![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vet at Xbox 360 har bedre grafikk enn en PSP, men de kan begge gå online. På en PSP kan du få den nedgradert til en versjon som lar deg spille ISO og CSOs på minnekortet! Xbox 360 har en hardrive som lar deg sette spill på hardrive så du kan spille dem av der. Men spørsmålet er noe som er bedre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xbox 360 er langt, PSP er en håndholdt, jeg hadde en for en uke, og solgte det, men jeg har hatt 360 siden dag release
| |||
| |||
| Yh men hva hvis PSP er hånden holdt hvorfor er Xbox 360 bedre! (du dont fornuftig) |
|
| |||
| |||
| fordi en håndholdt er for bærbar spille med redusert grafikk og stoler står på et batteri, online spill er dårlig, spill er dårlig. Xbox 360 er et spill konsollen med imponerende grafikk, den beste online fellesskap og spille gode spill, og en hel markedsplass på Internett for å laste ned spill og filmer. Hvis du spør meg sammenligne en psp til 360 er ganske overflødig |
|
| |||
| |||
| Ja fair point men håndholdte PSP kan ha mange gadgeter til et 1.3 megapiksel kamera, internett radio, tv-utgang og så videre! |
|
| |||
| |||
| og Xbox kan ha et kamera, tastatur, DVD-avspilling, streame video fra nett, MSN Messenger, messenger tastatur ect |
|
| |||
| |||
| Ok godt poeng takket for å fortelle meg at Xbox er bedre enn PSP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 langt ..... PSP er bra for hva det er, men er ikke i samme liga som 360.
| |||
| |||
| Takk philthomas, ok Xbox 360 isnt i samme liga som psp men PSP er fremdeles en god håndholdte konsollen for hva det er. |
|
| |||
| |||
| Ja ... som en håndholdt, er det fint. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xbox å få Blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Bruker Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5 januar 2008 05:10 |
| Xbox Ultimate | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 21 desember 2007 19:53 |
| Xbox (O) modded | madigan91 | PC & Console Gaming | 4 | 5 desember 2007 15:17 |
| Xbox 360 eller PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14 mars 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |