![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet att Xbox 360 har bättre grafik än en PSP men de både kan gå online. På en PSP kan du få det nedgraderats till en version som låter dig spela ISOs och civilsamhällesorganisationer på minneskortet! Xbox 360 har en hardrive som gör att du kan lägga spel på hardrive så att du kan spela upp dem där. Men frågan är som är bättre |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| xbox 360 i särklass, PSP är en handhållen, jag hade en för en vecka och sålde den men jag har haft 360 sedan den dagen för övergång
| |||
| |||
| Yh men so what om PSP är handburen varför Xbox 360 bättre! (du dont vettigt) |
|
| |||
| |||
| eftersom en handdator är för bärbara spela med nedsatt grafik och lita är på ett batteri, onlinespel är dålig, spel är fattiga. Xbox 360 är en spelkonsol med fantastisk grafik, den bästa online och spela, mycket bra spel, och en hel marknadsplats på nätet för att ladda ner spel och filmer. om du frågar mig att jämföra en PSP till en 360 är ganska överflödig |
|
| |||
| |||
| Ja rättvis punkt men handhållna PSP kan ha många prylar till en 1.3 megapixel kamera, internet radio, tv-port och så vidare! |
|
| |||
| |||
| och xbox kan ha en kamera, tangentbord, DVD-uppspelning, strömma video från Internet, MSN Messenger, Messenger tangentbord ect |
|
| |||
| |||
| Ok bra poäng tack för att berätta för mig att Xbox är bättre än PSP. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 360 av det ..... PSP är bra för vad det är, men inte i samma liga som 360.
| |||
| |||
| Tack philthomas, ok Xbox 360 isnt i samma liga som psp men PSP är fortfarande en bra handhållen konsol för vad det är. |
|
| |||
| |||
| Japp ... som en handdator, det är bra. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Xbox för att få blu-ray | gaza14 | PC & Console Gaming | 4 | 2 april 2008 15:32 |
| Använda Xbox Live? | alex | PC & Console Gaming | 1 | 5 januari 2008 05:10 |
| Xbox Ultimate | Macmac508 | PC & Console Gaming | 1 | 21 december 2007 19:53 |
| Xbox (O) modded | madigan91 | PC & Console Gaming | 4 | 5 december 2007 15:17 |
| Xbox 360 eller PS3 | emmaonline | PC & Console Gaming | 3 | 14 mars 2007 10:24 |
| Thread Tools | |
| |