![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har blevet leger BF2 i lang tid. men aldrig kom over det faktum, at det simpelthen halter for meget og fejl. Jeg aldrig vidste, hvorfor BF2 halter så meget, prøvede alt, hvad jeg kan tænke på at gøre det hurtigere, jeg gætte sig bare et dårligt spil Thats meget overvurderet ... alligevel for at gøre det hurtigere Jeg har en nvidia7600GT 256 MB RAM og jeg har 1.5gb RAM alle mine grafiske indstillinger er høj, og jeg har ændret min punkbuster kontrollere gang til 500 sekunder. nogen tips??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forklar, hvordan det halter? Download fraps her og se, hvor mange FPS du får Det kunne være en række ting Hvilken opløsning er du kører den på Check fraps for fps Hvilken hastighed internetforbindelse har du
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De sagde alle vores indstillinger er på høje, har du prøvet med dem på lavt? og hvad er din ping på serverne?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh lavere kvalitet og give den et gå
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil forsøge at sænke min grafik indstillinger, men alle mine andre spil herunder halveringstid 2, tF2, HL2 EP1, 2, Counter Strike Source, GTA SA, Call of Duty 2. de alle er på høje og fungerer perfekt bøde. Også, min BF2 værker temmelig god, når jeg laver et lokalt spil inden for mit netværk. men messer op online normalt min ping er omkring 60-100, i cant find noget lavere med et virkeligt spil, der alle ledige. |
|
| |||
| |||
| Det vil hjælpe dig, hvis du vil svare på mit indlæg!
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| sorry socialwalefar. Jeg har fraps Jeg får i gennemsnit ca 60fps på regelmæssige gameplay men 30, når det bliver intens shouldn't mit skærmkort bebetter tthen det? |
|
| |||
| |||
| godt for startere det socialwarfare, ikke socialwalefar. Og andet af alle, med atlest 30 FPS du vil ikke mærke meget efter det. Og hvis det kun sker online, vil det være en forbindelse spørgsmål. Som din ping er ikke dårlig (noget under 100 er normalt spilbare) det kunne være noget galt med serveren. |
|
| |||
| |||
| -_ - ok ... |
|
| |||
| |||
| Hvad er din internet hastighed, vil jeg sige, at det er besværet Grunden BF2 virker godt lokalt er, fordi der er lidt at ingen trafik Jeg vil holde sig til de mindre kort 16-32 ..... væk fra de 64's, hvis din forbindelse er ikke så god
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |