![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen pelannut BF2 jo pitkään. mutta ei koskaan päässyt yli siitä, että se yksinkertaisesti jää paljon ja glitches. En koskaan tiennyt, miksi BF2 on jäänyt niin paljon, yrittäneet kaikkea voin ajatella, että se nopeampi, luulisin sen vain huono peli thats hyvin yliarvostettua ... joka tapauksessa tehdä se nopeammin Minulla on nvidia7600GT 256 Mt RAM ja olen 1.5gb RAM-muistia kaikki grafiikka-asetukset ovat korkeat ja i muuttunut minun punkbuster tarkistaa aikaa 500 sekuntia. mitään vinkkejä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selitä, miten se on jäänyt? Lataa fraps tässä ja nähdä, kuinka monta FPS saat Se voi olla useita asioita Mitä päätöslauselma olet käynnissä sen Tarkista fraps varten fps Mitä nopeus Internet-yhteys sinulla on
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sanoitte, että kaikki asetukset ovat korkeat, oletko kokeillut niitä alhainen? ja mikä on teidän ping on palvelimet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh pienempi laadun ja antaa sen mennä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Aion yrittää laskea minun grafiikka-asetuksia, mutta kaikki muut pelit myös puoliintumisaika 2, tF2, HL2 Ep1, 2, Counter Strike Source, GTA SA, Call of Duty 2. ne ovat kaikki korkea ja työn täysin kunnossa. Myös minun BF2 toimii melko hyvä, kun voin tehdä paikallisen pelin omassa verkossa. mutta messes verkossa yleensä minun ping on noin 60-100, i cant löytää mitään vähäisemmät todellinen peli, siellä vapaana. |
|
| |||
| |||
| Se auttaa sinua, jos voisitte vastata minulle postitse!
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| pahoillani socialwalefar. Olen fraps saan keskimäärin noin 60fps säännöllisesti gameplay mutta 30, kun se saa intensiivistä shouldnt minun näyttösovittimen bebetter tthen että? |
|
| |||
| |||
| hyvin käynnistimiä se socialwarfare, ei socialwalefar. Ja toisen kaikki, atlest 30 FPS et huomaa mitään sen jälkeen. Ja jos se tapahtuu vain verkossa se on yhteydessä asiasta. Kuten ping ei ole huono (jotain alle 100 on yleensä soitettavia) se saattaa olla jotain vikaa palvelimen. |
|
| |||
| |||
| -_ - ok ... |
|
| |||
| |||
| Mikä on Internet-nopeus, haluaisin sanoa, että on ongelmia Syynä BF2 toimii hyvin paikallisesti, koska siellä on vähän ei ollenkaan liikennettä Haluan pysyä pienten kartat 16-32 ..... pysy poissa 64: n, jos yhteys ei ole niin hyvä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |