![]() |
|
| |||
| |||
| I've been playing BF2 voor een lange tijd. maar nooit over het feit dat het simpelweg te veel vertragingen en storingen. Ik wist nooit waarom BF2 loopt zo veel, probeerde alles wat ik kan bedenken om het nog sneller, ik denk dat het gewoon een slecht spel thats zeer overrated ... toch maken zij sneller Ik heb een nvidia7600GT 256mb ram en ik heb 1,5 GB ram al mijn grafische instellingen hoog zijn en ik veranderde mijn punkbuster controleren tijd tot 500 seconden. tips? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Leg uit hoe het loopt? Download Fraps hier en zie hoeveel FOD u krijgt Het kan een aantal dingen Welke resolutie gebruikt u het op Check Fraps voor fps Wat snelheid internet verbinding hebt u
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U zei al onze instellingen op hoog, heb je geprobeerd met hen op laag? en wat is je ping op de servers?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh lager de kwaliteit en geven het een go
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Ik zal proberen het verlagen van mijn grafische instellingen, maar al mijn andere spellen zoals half life 2, tF2, HL2 EP1, 2, Counter Strike Source, GTA SA, Call of Duty 2. ze zijn allemaal op hoog en werken perfect in orde. Ook mijn BF2 werkt vrij goed als ik een spel in mijn lokale netwerk. maar messes up online meestal mijn ping is ongeveer 60-100, i cant vinden iets lager met een effectief spel er al vrij. |
|
| |||
| |||
| Het zou helpen als je zou reageren op mijn bericht!
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| sorry socialwalefar. Ik heb Fraps ik een gemiddelde van ongeveer 60fps op regelmatige gameplay maar 30 wanneer het wordt intensief shouldnt mijn videokaart bebetter tthen dat? |
|
| |||
| |||
| zowel voor starters is het socialwarfare, niet socialwalefar. En de tweede van allen, met atlest 30 FOD zal je niet veel na. En als het gebeurt alleen on-line het zal een verbinding kwestie. Zoals je ping is niet slecht (iets onder de 100 is meestal afspeelbaar) is het misschien iets mis met de server. |
|
| |||
| |||
| -_ - ok ... |
|
| |||
| |||
| Wat is uw internet snelheid, zou ik zeggen dat is de moeite De reden BF2 werkt goed lokaal is omdat er weinig tot geen verkeer Ik wil vasthouden aan de kleinere kaarten 16-32 ..... wegblijven uit de 64's als uw verbinding is niet zo goed
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow Laggy Youtube HD afspelen op een 3Ghz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 apr 2009 14:55 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 3 | 8 Dec 2008 09:43 |
| PC: Need for Speed undercover soms laggy | robina80 | PC & Gaming Console | 12 | 4 Dec 2008 18:55 |
| Laggy! hulp nodig | markeyboy9944 | PC & Gaming Console | 5 | 19 dec 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |