![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har spelat BF2 på länge. men kom aldrig över det faktum att det bara ligger till mycket och problem. Jag visste varför BF2 ligger så mycket, har försökt allt jag kan tänka på att göra det snabbare, jag antar att det bara ett dåligt spel thats mycket överskattat ... ändå att göra det snabbare Jag har en nvidia7600GT 256 MB RAM och jag har 1.5GB RAM alla mina grafik inställningar är hög och jag förändrat min punkbuster kontrollera Temne till 500 sekunder. något tips??? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Förklara hur det ligger? Ladda ner fraps här och se hur många FPS du får Det kan vara ett antal saker Vilken upplösning är att du kör det på Kontrollera fraps för fps Vilken hastighet internetuppkoppling har ni
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du sa att alla inställningar är på hög, har du försökt med dem på låg? och vad är din ping på servrarna?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeh lägre kvalitet och ger den en gå
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Jag kommer att försöka sänka min grafik inställningar men alla mina andra spel inklusive halveringstid 2, tF2, HL2 EP1, 2, Counter Strike Source, GTA SA, Call of Duty 2. de är alla på hög och fungerar bra. Även mitt BF2 fungerar ganska bra när jag gör en lokal spelet i mitt nätverk. men mässar upp online brukar min ping ligger runt 60-100, jag skränande finna något lägre med en verklig spelet finns alla lediga. |
|
| |||
| |||
| Det skulle hjälpa dig om du skulle svara på mina inlägg!
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Förlåt socialwalefar. Jag har fraps jag få ett genomsnitt på cirka 60fps i reguljär gameplay men 30 när det blir intensivt borde inte mitt grafikkort bebetter tthen det? |
|
| |||
| |||
| väl till att börja med är det socialwarfare, inte socialwalefar. Och andra av alla, med atlest 30 FPS du kommer inte att märka mycket efter det. Och om det bara sker på nätet kommer det att bli ett anslutningsproblem. Som din ping är inte dåligt (något under 100 är oftast spelbara) kan det vara något fel på servern. |
|
| |||
| |||
| -_ - ok ... |
|
| |||
| |||
| Vilken är din internet hastighet, skulle jag säga att det är problemet Anledningen BF2 fungerar bra lokalt, eftersom det finns lite att ingen trafik Jag skulle hålla sig till de mindre kartor 16-32 ..... håll dig borta från den 64: s om anslutningen är inte så bra
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Slow Laggy Youtube HD uppspelning på en 3 GHz CPU | anthonyla65 | Multimedia & Codecs | 2 | 18 april 2009 14:55 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 december 2008 09:43 |
| PC: Need for Speed undercover ibland laggy | robina80 | PC & Console Gaming | 12 | 4 december 2008 18:55 |
| Laggy! behöver hjälp | markeyboy9944 | PC & Console Gaming | 5 | 19 december 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |