mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

BitDefender omfatter Gaming Fællesskabet med Lancering af GameSafe

Reply

Thread Tools
Old 19. maj 2008, 18:43
Redaktør Gruppen

Default BitDefender omfatter Gaming Fællesskabet med Lancering af GameSafe

Når indstillingen er aktiveret, BitDefender's GameSafe:
  • Minimerer processortid og hukommelse forbrug
  • Udsætter automatiske opdateringer og scanner
  • Eliminerer alle advarsler og pop-ups
  • Indstiller scanning niveauet til "liberal", så kun de vigtigste filer bliver scannet
Hertil kommer, at de GameSafe firewall beskytter brugernes Wi-Fi-forbindelse fra uautoriseret adgang.

"Traditionelle antivirus sikkerhed leverandører fokuserer på at beskytte edb-applikationer, mens BitDefender er fokuseret på nye og kommende trusler som følge af den nye online-livsstil,« siger Bogdan Dumitru, BitDefender CTO. "GameSafe tilbyder BitDefender's prisbelønnede antivirus beskyttelse, selv om de ikke blander sig med gamer aktiviteter, der giver mulighed timers uafbrudt spil for den ultimative sikkerhed spiloplevelse."

For mere information om BitDefender's GameSafe, kan du besøge Game Safe - Antivirus Defense

Old 25. maj 2008, 17:55
Ny Medlem Gruppen

Default BitDefender omfatter Gaming Fællesskabet med Lancering af GameSafe

TBH jeg dont endda bruge firewall-eller antivirusprogrammer, hvis min pc har et software problem, jeg dont rodet rundt med antivirus eller reg claner jeg jus format og re-installere. ov ikke alle kan gøre det. og endda GameSafe isnt som fik som ikke kører på alle lol. Stadig sin interessant, at de har rettet mod de gaing marked.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hej til alle i Cyber EF-Space = P NFSgamer Indføre Yourself Her 2 15 oktober 2009 13:18
Internet Explorer 6, vil ikke starte hansm14 Webbrowsere & FTP Klienter 0 3 juni 2009 11:36
BitDefender Rescue USB evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 2 1 juni 2009 13:35
Kunne ikke starte Acrobat Bubba Webbrowsere & FTP Klienter 4 13 januar 2009 15:54
Hagl Fællesskabet hydra7 Indføre Yourself Her 6 24 oktober 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.