mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sort skærm Under Alle spil

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 15:52
Ny Medlem Gruppen

Default Sort skærm Under Alle spil

Først og fremmest tak på forhånd for ethvert råd, du kan eller ikke være i stand til at give! Jeg appologise hvis det er i den forkerte sektion, dog min crash kun opstår under spil, og jeg er usikker på, hvad der er galt.

Jeg har for nylig installeret en ny harddisk på min computer (en Medion 8080XL) efter den oprindelige disk blev for støjende under almindelig brug. Siden installerer XP SP3 og mine chauffører, Windows-opdateringer osv., computeren er blevet opfører gnidningsløst.

Men efter at have installeret et par spil; Venstre 4 Dead, Star Wars Republik Commando, Battlefield 2 og Mass Effect, jeg hurtigt konstateres, at alle de spil var styrter ned umiddelbart efter læsning af en plan. Styrtet er en instant sort skærm, hvor skærmen mister input fra computeren, og det bliver unresponsive til tastaturet. Jeg så nødt til at holde tænd / sluk-knappen for at slå det fra før genstarte den igen. Pc'en er fint i almindelig brug dog og kørte spil på 1280x1024, før du installerer den nye harddisk.

System Specification;
- Pentium 4 3 GHz
- Nvidia 7600GT 256MB
- Western Digital 160GB IDE HDD
- 2GB RAM DDR (ikke ved noget om tider, etc)
- 350W PSU
- On-board AC97 audio
- Stock Cooler osv. (spørg hvis du gerne vil vide mere)

Tages skridt til at løse problemet, så langt;
- Bruges SpeedFan til at overvåge temperaturer, alle virkede fint bortset fra en lidt høj CPU-temperaturen
- Reduceret CPU temp ved re-dække den med Thermal Paste, det nu opererer ved 50 grader inaktiv, omkring 65 under belastning (stadig højt jeg kender, men "sikker" temperaturen er 70 grader jeg mener).
- @ 640x480 resolution med lave indstillinger; L4D løber i 30 minutter før afbrød.
- @ 800x600 resolution med lave indstillinger; L4D løber i 5 minutter før afbrød.
- Alle andre beslutninger, instant klippes ud på at starte en plan.
- PSU Tallene ser alle normale fra SpeedFan.

Hvis du har brug for andre oplysninger, så skal du bare spørge mig: D!
Old 17. juni 2009, 06:09
Medlem Gruppen

Default Sort skærm Under Alle spil

forsøgt at geninstallere dit grafikkort drivere?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sort skærm ved opstart weg Windows-operativsystemer 1 28 oktober 2009 11:56
Screen Goes Black katiecoos Laptops, Mobiles & PDA'er 5 15 juni 2008 07:49
Sort skærm ved start treman07 Windows-operativsystemer 18 18. maj 2008 15:58
Ny bygge, sort skærm. tmockingbird General Hardware Chat 8 25th Apr 2008 10:02
Gateway - sort skærm. mandymariee Grafikkort & Monitors 2 26. sep 2007 17:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.