vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Black Screen aikana Kaikki pelit

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2009, 15:52
Uusi Jäsen

Default Black Screen aikana Kaikki pelit

Ensinnäkin, kiitos jo etukäteen mitään neuvoja voi tai ei voi antaa! I appologise jos tämä on väärässä osastossa, kuitenkin minun kaatua vain tapahtuu peleissä, ja olen epävarma siitä, mikä on väärin.

Minulla on hiljattain asentanut uuden kiintolevyn Oma tietokone (a Medion 8080XL) sen jälkeen, kun alkuperäinen levy tuli liian meluisia nojalla yleiseen käyttöön. Koska asentanut XP SP3: n ja minun kuljettajat, Windows-päivitykset jne., tietokone on käyttäytyvät sujuvasti.

Kuitenkin ottaa asennettu muutamia pelejä; Left 4 Dead, Star Wars tasavallan Commando, Battlefield 2 ja Mass Effect, olen nopeasti ilmi, että kaikki pelit olivat kaatuu välittömästi lastauksen jälkeen tasolle. The Crash on instant Black Screen jossa seurata menettää panokseen tietokone, ja se tulee lopettaa sen näppäimistö. Minulla on sen jälkeen pitämällä virtanäppäintä painiketta kytkeäksesi sen pois ennen uudelleen käynnistämistä uudelleen. PC on hyvä yleisesti käytössä kuitenkin, ja oli käynnissä pelejä 1280x1024 ennen kuin asennat uuden kiintolevyn.

System Specification;
- Pentium 4 3 GHz
- Nvidia 7600GT 256 Mt
- Western Digital 160GB IDE-kiintolevy
- 2GB RAM DDR (ei tiedä mitään ajoitus jne.)
- 350W PSU
- Junan AC97 audio
- Varastomuutos Cooler jne. (kysy, jos haluat tietää enemmän)

Toteutetut toimenpiteet ratkaista ongelman niin paljon;
- Käytetään SpeedFan seurata lämpötiloja, kaikki tuntui sakko paitsi hieman korkea CPU lämpötila
- Alennetut CPU temp uudelleen kattaa sen Thermal Paste, nyt toimii 50 astetta tyhjäkäynnillä, noin 65 kuormitettuna (yhä korkea i tiedä, mutta "turvallista" lämpötila on 70 astetta uskon).
- @ 640x480 päätöslauselma alhainen asetukset; L4D kesto on 30 minuuttia ennen katkaistu.
- @ 800x600 päätöslauselma alhainen asetukset; L4D kesto on 5 minuuttia ennen katkaistu.
- Kaikki muut päätöslauselmia, instant leikattu käynnistyy tasolle.
- PSU luvut kaikki näyttää normaalia alkaen SpeedFan.

Jos tarvitset muita tietoja sitten kiitos vain kysyvät minulta: D!
Old 17 kesäkuu 2009, 06:09
Jäsen

Default Black Screen aikana Kaikki pelit

Yritin asentaa näytönohjaimen ajurit?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä weg Windows-käyttöjärjestelmät 1 28 lokakuu 2009 11:56
Screen Goes Black katiecoos Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 15th Jun 2008 07:49
Musta ruutu käynnistettäessä treman07 Windows-käyttöjärjestelmät 18 18. toukokuuta 2008 15:58
Uusi rakentaa, musta ruutu. tmockingbird Rautatavaran Chat 8 25th Apr 2008 10:02
Gateway - Black Screen. mandymariee Graphics Cards & Näytöt 2 26. Sep 2007 17:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.