![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin, kiitos jo etukäteen mitään neuvoja voi tai ei voi antaa! I appologise jos tämä on väärässä osastossa, kuitenkin minun kaatua vain tapahtuu peleissä, ja olen epävarma siitä, mikä on väärin. Minulla on hiljattain asentanut uuden kiintolevyn Oma tietokone (a Medion 8080XL) sen jälkeen, kun alkuperäinen levy tuli liian meluisia nojalla yleiseen käyttöön. Koska asentanut XP SP3: n ja minun kuljettajat, Windows-päivitykset jne., tietokone on käyttäytyvät sujuvasti. Kuitenkin ottaa asennettu muutamia pelejä; Left 4 Dead, Star Wars tasavallan Commando, Battlefield 2 ja Mass Effect, olen nopeasti ilmi, että kaikki pelit olivat kaatuu välittömästi lastauksen jälkeen tasolle. The Crash on instant Black Screen jossa seurata menettää panokseen tietokone, ja se tulee lopettaa sen näppäimistö. Minulla on sen jälkeen pitämällä virtanäppäintä painiketta kytkeäksesi sen pois ennen uudelleen käynnistämistä uudelleen. PC on hyvä yleisesti käytössä kuitenkin, ja oli käynnissä pelejä 1280x1024 ennen kuin asennat uuden kiintolevyn. System Specification; - Pentium 4 3 GHz - Nvidia 7600GT 256 Mt - Western Digital 160GB IDE-kiintolevy - 2GB RAM DDR (ei tiedä mitään ajoitus jne.) - 350W PSU - Junan AC97 audio - Varastomuutos Cooler jne. (kysy, jos haluat tietää enemmän) Toteutetut toimenpiteet ratkaista ongelman niin paljon; - Käytetään SpeedFan seurata lämpötiloja, kaikki tuntui sakko paitsi hieman korkea CPU lämpötila - Alennetut CPU temp uudelleen kattaa sen Thermal Paste, nyt toimii 50 astetta tyhjäkäynnillä, noin 65 kuormitettuna (yhä korkea i tiedä, mutta "turvallista" lämpötila on 70 astetta uskon). - @ 640x480 päätöslauselma alhainen asetukset; L4D kesto on 30 minuuttia ennen katkaistu. - @ 800x600 päätöslauselma alhainen asetukset; L4D kesto on 5 minuuttia ennen katkaistu. - Kaikki muut päätöslauselmia, instant leikattu käynnistyy tasolle. - PSU luvut kaikki näyttää normaalia alkaen SpeedFan. Jos tarvitset muita tietoja sitten kiitos vain kysyvät minulta: D! |
|
| |||
| |||
| Yritin asentaa näytönohjaimen ajurit? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä | weg | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 lokakuu 2009 11:56 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15th Jun 2008 07:49 |
| Musta ruutu käynnistettäessä | treman07 | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 18. toukokuuta 2008 15:58 |
| Uusi rakentaa, musta ruutu. | tmockingbird | Rautatavaran Chat | 8 | 25th Apr 2008 10:02 |
| Gateway - Black Screen. | mandymariee | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 26. Sep 2007 17:46 |
| Thread Tools | |
| |