mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Zwart scherm tijdens alle Games

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2009, 15:52
Nieuw Lid Fractie

Allereerst dank bij voorbaat voor eventuele adviezen die u wel of niet kunnen geven! Ik appologise indien dit in de verkeerde afdeling, echter mijn crash treedt alleen op tijdens het spelen, en ik ben niet zeker over wat er mis is.

Ik heb onlangs een nieuwe harde schijf op mijn computer (een Medion 8080XL) na de oorspronkelijke schijf werd te luidruchtig onder algemeen gebruik. Sinds de installatie van XP SP3 en mijn drivers, Windows-updates, enz., de computer is gedraagt soepel.

Echter na een paar spelletjes geïnstalleerd; Left 4 Dead, Star Wars Republiek Commando, Battlefield 2 en Mass Effect, ik snel vastgesteld dat alle van de spellen zijn crasht direct na het laden van een level. De crash is een instant zwart scherm waar de monitor verliest de input van de computer, en het niet meer reageert op het toetsenbord. Ik heb dan om de power-knop in te schakelen voordat u deze opnieuw. De pc is prima in gebruik in het algemeen echter, en werd uitgevoerd games op 1280x1024 vóór het installeren van de nieuwe harde schijf.

Systeem Specificatie;
- Pentium 4 3Ghz
- Nvidia 7600GT 256mb
- Western Digital 160GB IDE HDD
- 2GB DDR RAM (weet niet wat over tijden, enz.)
- 350W PSU
- On-board AC97 audio
- Stock Cooler, etc (vraag als u meer wilt weten)

Stappen voor het oplossen van probleem tot nu toe;
- Gebruikt SpeedFan te controleren temperaturen, al leek prima, behalve een iets hoge CPU-temperatuur
- Reduced CPU temp door opnieuw bedekken met Thermal Paste, nu draait op 50 graden idle, ongeveer 65 onder belasting (nog steeds hoog i know, maar 'veilig' temperatuur is 70 graden denk ik).
- @ 640x480 resolutie met lage instellingen; L4D loopt gedurende 30 minuten voor afgesneden.
- @ 800x600 resolutie met lage instellingen; L4D loopt gedurende 5 minuten voor afgesneden.
- Alle andere resoluties, instant uitgesneden op het starten van een niveau.
- PSU cijfers zien er allemaal normaal uit SpeedFan.

Als u alle andere informatie, neem dan gewoon het mij vraagt: D!
Old 17 jun 2009, 06:09
Lid Fractie

probeerde het opnieuw installeren van uw grafische kaart drivers?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.