![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Først av alt, takk på forhånd for noen råd du kan eller ikke kan være i stand til å gi! Jeg appologise om dette er i feil del, men min krasj oppstår bare under spill, og jeg er usikker på hva som er galt.
Jeg har nylig installert en ny harddisk på maskinen min (en Medion 8080XL) etter den opprinnelige disken ble for bråkete under generell bruk. Etter installasjon av XP SP3 og mine drivere, Windows-oppdateringer etc, datamaskinen er oppfører seg jevnt. Men å ha installert noen spill; Left 4 Dead, Star Wars Republic Commando, Battlefield 2 og Mass Effect, jeg raskt fant ut at alle kampene var krasjer umiddelbart etter lasting ett nivå. Nedslaget er en svart skjerm der overvåke taper input fra datamaskinen, og det svarer ikke til tastaturet. Jeg så må holde strømknappen i å slå den av før du starter det på nytt igjen. PCen er fin i generell bruk imidlertid, og fikk kjøre spillene på 1280x1024 før du installerer den nye harddisken. System spesifikasjon; - Pentium 4 3 GHz - Nvidia 7600GT 256MB - Western Digital 160GB IDE HDD - 2GB RAM DDR (vet ikke noe om nytt etc) - 350W PSU - On-board AC97 audio - Stock Cooler, osv. (spør om du vil vite mer) Skritt tatt for å løse problemet så langt; - Brukes SpeedFan for å overvåke temperaturer, alt virket bra unntatt litt høyt CPU-temperatur - Redusert CPU temp av nytt dekke den med Termisk Lim det nå opererer ved 50 grader inaktiv, 65 under load (fortsatt høy Jeg vet det, men "sikre" temperaturen er 70 grader tror jeg). - @ 640x480 oppløsning med lave innstillinger; L4D kjøres i 30 minutter før kuttet. - @ 800x600 oppløsning med lave innstillinger; L4D går 5 minutter før kuttet. - Alle andre vedtak, øyeblikkelige kuttet ut på å starte en plan. - PSU tallene alt ser normalt fra SpeedFan. Hvis du trenger annen informasjon kan du bare spørre meg: D! |
|
|
|||
|
|||
|
prøvd å installere et skjermkort drivere?
|