![]() |
|
| |||
| |||
| Så jeg installerede Black & White 2 til min bærbare computer, og den kører fint, etableringsaktiviteter skærm, indkoblingstrykket scene sekvenser. Indtil jeg endelig skal begynde at spille. Ca. 2 / 3 's af skærmen er fyldt op med denne blå kasse, og jeg kan ikke tro, hvorfor? Jeg har un-installeret den og installeret den igen, men stadig ingen held. Jeg har selv brugt den samlere udgave disken incase det var disken, stadig ingen held. Det er fint på min computer, men jeg har solgt, at nu = / Jeg tænkte måske min laptop ikke passer kravene er nødvendige, men det er fint. Hjælp nogen?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at opdatere dine drivere? Installation / Opdatering DirectX?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sorte og hvide linjer På Startup Computer plejer Go On Herfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28. maj 2009 18:59 |
| Black & White skærmen forsvinde | Matrox | General Software Chat | 5 | 31 juli 2008 15:48 |
| Game Acceleratorer [Brugt for Black and White 2] | KingOmega | PC & Console Gaming | 11 | 4. maj 2008 15:37 |
| Min skærm er gået sort og hvidt! | Sendron | Grafikkort & Monitors | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |