![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joten olen asentanut Black & White 2 minun laptop ja se on hienoa, käynnistämis näytössä Ohi kohtaus sekvenssejä. Kunnes sain vihdoin alkaa pelata. Noin 2 / 3 's näytön on täynnä tämän sininen ruutu ja en voi kuvitella miksi? Olen un asennettu sen ja asentaa se uudelleen, mutta ei onnea. Olen jopa käyttää keräilijän painos levy incase se oli levy, vielä ei ole onnea. Se on hieno minun, mutta olen myyty, että nyt = / Ajattelin, että ehkä minun laptop ei sovi vaatimuksia tarvitaan, mutta se on hieno. Ohje kukaan? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut päivittäminen ajurit? Asentaminen / päivittäminen DirectX?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Black and White Lines käynnistyksen Computer tapana Siirry sieltä | thomasbre | Rautatavaran Chat | 2 | 28. toukokuuta 2009 18:59 |
| Black & White näytön katoamaan | Matrox | General Software Chat | 5 | 31. Jul 2008 15:48 |
| Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2] | KingOmega | PC & Console Gaming | 11 | 4. toukokuuta 2008 15:37 |
| Oma valvoja on mennyt musta ja valkoinen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 2nd Lokakuu 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |