![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Var ikke i tvivl om, hvor at skrive så ondt, hvis det forkerte sted ... Min comp er brudt, så jeg besluttede at istall Rom: total krig mod min moms laptop, så jeg kunne spille det indtil jeg fastsætte min egen ... Når jeg spiller RTW det virker fint, men når jeg afslutte og lukke den bærbare computer (går på standby), når jeg åbne den igen, jeg får den BSOD .. jeg genstarte computeren og det hele værker fine igen ... Ved at fortsætte med at bruge RTW kunne jeg permanent skade den bærbare computer eller er jeg sikker at blive ved med at bruge det??
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvilken Windows-version var det fik på det?
|
|||
|
|||
|
Windows XP ... Dens Rom version 1.5, hvis det hjælper
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad betyder det blå skærm sige
øverste højre hjørne anden linje ned det skal sige noget, der er normalt en give væk på problemet. De siger, du genåbnet den og fik BSOD, blev denne i løbet af spillet eller hvad, hvornår skete det? programmer køre, etc?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har en læser af dette. Det kan hjælpe.
|
|
|
|||
|
|||
|
hmm meget detaljerede tutorial ... tak for pointing it out .. fra lyde af den, dens den intermitent slags ... da fejlen kun opstår, når jeg spiller RTW hvis jeg dont nulstille laptop jeg dont tror, det vil forårsage nogen irrepairable skader, gør du? Udover sine ikke en stor del at nulstille efter spiller alligevel .. tak for replys.
|