![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Wasn't varma, mistä postitse niin pahoillani, jos se on väärässä paikassa ... My comp on rikki joten päätin istall Rome: Total War minun moms laptop jotta voisin pelata sitä till korjata oma ... Kun pelaan RTW it works fine mutta kun i lopettaa ja sulkea kannettava tietokone (menee valmiustilaan), kun olen uudelleen saan BSOD .. käynnistän tietokoneen uudelleen, ja se kaikki works fine uudelleen ... jatkamalla käyttöä RTW voin pysyvästi vahingoittaa kannettava tietokone tai olen turvallista pitää käyttää sitä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä Windows-versio, jos se olisi saanut sitä?
| |||
| |||
| Windows xp ... Sen Rooma versio 1.5, jos se auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä sininen ruutu sanoa oikeasta yläkulmasta toinen rivi alas se pitäisi sanoa jotain, joka on normaly yksi lahjoittaa tähän ongelmaan. teidän avata uudelleen ja sai BSOD oli tämän aikana, pelin tai mitä, milloin se tapahtui? ohjelmat jne.?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On lukenut tämä. Se voi auttaa.
|
| |||
| |||
| hmm hyvin yksityiskohtaisia tutorial ... kiitos kohti sitä .. siitä ääniä, sen on intermitent luontoissuorituksina ... koska virhe ilmenee vain, kun olen pelata RTW jos I dont nollata kannettava tietokone I dont ajatella se aiheuta irrepairable vahinkoa, do you? lisäksi sen ei valtavan paljon reset jälkeen pelaaminen anyway .. Kiitos replys. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Blue screen kuoleman | lori26 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. marraskuu 2008 08:23 |
| Blue screen kuoleman jälkeen OS korjaus | CNN | Windows-käyttöjärjestelmät | 13 | 14. lokakuu 2008 17:49 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | Rautatavaran Chat | 5 | 6. Sep 2008 07:06 |
| Blue screen of Death | Demtschuk | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 2. Huhtikuu 2008 15:48 |
| Sininen näyttö kuolema! | cammochris | Drives & Removable Media | 2 | 1. marraskuu 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |