![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Wasnt zeker weet waar te plaatsen dus sorry als het op de verkeerde plaats ... Mijn comp is kapot dus ik besloot istall Rome: totale oorlog op mijn moeders laptop, zodat ik kon spelen tot ik vast mijn eigen ... Toen ik spelen RTW het werkt prima maar als ik afsluit en sluit de laptop (gaat op stand-by) als ik opnieuw opent, krijg ik de BSOD .. Ik herstart de computer en alles werkt prima weer ... Door gebruik te maken van RTW kon ik onherstelbaar beschadigen de laptop of ben ik veilig om te gebruiken?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Welke Windows-versie had gekregen over het?
|
|||
|
|||
|
Windows xp ... Haar Rome versie 1.5 als dat helpt
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
wat doet het blauwe scherm zeggen
rechter bovenhoek tweede regel omlaag moet iets zeggen dat normaliter een weg te geven aan het probleem. je zegt dat je heropend en kreeg BSOD, was deze tijdens het spel of wat, wanneer is het gebeurd? programma's etc?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hebben een read van dit. Het kan helpen.
|
|
|
|||
|
|||
|
hmm zeer gedetailleerde tutorial ... thanks for pointing it out .. van de geluiden ervan, de intermitent soort ... sinds de fout alleen optreedt nadat ik spelen RTW dont resetten als ik de laptop I dont denk dat het zal leiden tot een irrepairable schade, denkt u? Naast haar niet een grote deal te resetten na spelen toch .. bedankt voor de replys.
|