![]() |
|
| |||
| |||
| Var ikke tvil om hvor du skal legge inn så lei hvis dens på feil sted ... Min komp er ødelagt så jeg besluttet å istall Rome: total krig på moms laptop så jeg kunne spille det til jeg fikse min egen ... Når jeg spille RTW den fungerer fint, men når jeg avslutte og lukke laptop (går på standby) når jeg åpner den på nytt Jeg får BSOD .. jeg starte datamaskinen på nytt og alt virker fint igjen ... Ved å fortsette å bruke RTW kunne jeg permanent skade laptop eller kan jeg trygt å fortsette å bruke det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva Windows-versjonen hadde fått på det?
| |||
| |||
| Windows XP ... Its Roma versjon 1.5 hvis det hjelper |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva betyr den blå skjermen si øverste høyre hjørne andre linje ned den skal si noe som er normaly en gi bort til problemet. du sier du gjenåpnet den og fikk BSOD, var dette under spill eller hva, når skjedde det? programmer kjører osv.?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har lest av dette. Det kan hjelpe.
|
| |||
| |||
| hmm svært detaljert tutorial ... takk for å sette den ut .. fra lydene av det, det de intermitent slag ... siden feilen bare oppstår når jeg spiller RTW hvis jeg dont tilbakestille laptop jeg ikke tror det vil føre til irrepairable skade, gjør du? Foruten det er ikke en stor avtale for å tilbakestille etter spiller likevel .. takk for replys. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Blå skjerm for død | lori26 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 nov 2008 08:23 |
| Blå skjerm for død etter en OS reparasjon | CNN | Windows-operativsystemer | 13 | 14 oktober 2008 17:49 |
| Blue Screen of Death! | Cloud123 | General Hardware Chat | 5 | 6te sep 2008 07:06 |
| Blå skjerm for død | Demtschuk | Windows-operativsystemer | 8 | 2 april 2008 15:48 |
| Blå skjerm for død! | cammochris | Drivere og flyttbare medier | 2 | 1 november 2007 00:57 |
| Thread Tools | |
| |