![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ville blot efter dette siger Call of Duty 4 til PC er forbløffende! singleplayer er klasse, så er multiplayer, og hele historien er excelllent, købe det folk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil være enige, COD4 Modern Warfare og Crysis har fået mig på en ret forvirring om sortering min pc opgradere ud.
| |||
| |||
| Disse raketter i COD4, at du sigter gerne normale derefter thay shoot off op i luften så komme smadrer ned fra op ovenfor i målet. Wicked. |
|
| |||
| |||
| Yea isnt at cysis, dont du har brug for en fremragende grafikkort? |
|
| |||
| |||
| o Yea RPG's, ja jeg har bemærket, at .. missionen, hvor der er en helikopter invasion hvert hjørne raketter kommer lige fra overalt, og de store spor af røg de efterlade ser cool! de blodpletter på væggen eller cool som wel .. gr8 spil, wel pengene værd |
|
| |||
| |||
| I'm running Crysis på de laveste indstillinger og min PC stadig kampe. Jeg er holdt op med at spille det, så jeg kan nyde det fuldt ud når jeg får sorteret med nogle nye kit. Jeg har læst, at du har brug for quad kerne med et pænt overclock og et par 8800 ultra til MAX det fuldt ud på en høj res. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha min ven (penguin92) forsøgte at køre Crysis på hans HP bærbar med 2 gig RAM og 128 MB nvidea gfx og han fik omkring 4 fps på mellemlang indstillinger og 8-10 om lav ... det var bare spilbare
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12 juli 2009 18:32 |
| Call of Duty 5 Problem | imgachu | PC & Console Gaming | 1 | 8 juni 2009 17:36 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 december 2008 09:43 |
| Direct X for Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |