![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Halusin vain postitse tämän sanomalla, Call of Duty 4 kpl on mahtava! singleplayer on luokassa niin on moninpeli, ja koko tarinoita on excelllent, osta se ihmisiä! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd on samaa mieltä, COD4 Modern Warfare ja Crysis ovat saaneet minut oikeus sekaisin noin lajittelu minun PC upgrade ulos.
| |||
| |||
| Nämä raketit vuonna COD4, että tavoitteena kuten normaali sitten thay ampua pois up in the air sitten SMASHING alas jopa yli osaksi tavoite. Wicked. |
|
| |||
| |||
| jaa isnt että cysis, dont tarvitset loistava näytönohjain? |
|
| |||
| |||
| o kyllä, että RPG: n, kyllä olen huomannut, että .. tehtävän, jossa on helikopteri hyökkäys jokaisen nurkan raketit juuri tullut kaikkialla, ja suuri trail savun ne jättävät jälkeensä näyttää cool! veren tahroja seinälle tai viileä kuin wel .. gr8 pelin, wel arvoinen rahaa |
|
| |||
| |||
| Olen käynnissä Crysis koskevan pienimmän asetukset ja minun PC edelleen taisteluista. Olen lopettanut pelaa niin voin nauttia siitä täysin, kun saan LAJITTELE joidenkin uusi pakki. Olen lukenut, että sinun on quad ydin, jossa on mukava overclock ja pari 8800 ultras MAX sitä täysin korkean res. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha ystäväni (penguin92) yritti ajaa Crysis hänen hv kannettavan tietokoneen kanssa 2 keikka RAM-muistia ja 128 Mt nvidea gfx ja hän sai noin 4 fps keskipitkän asetukset ja 8-10 pienituloisten ... se oli vain soitettavia
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12. Jul 2009 18:32 |
| Call Of Duty 5 Ongelma | imgachu | PC & Console Gaming | 1 | 8. Jun 2009 17:36 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8. Joulukuu 2008 09:43 |
| Direct X: Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7. Lokakuu 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. lokakuu 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |