![]() |
|
| |||
| |||
| i just wanted to post this zeggen Call of Duty 4 voor PC is amazing! singleplayer is dus klasse is multiplayer, en het hele verhaal is of meerdere, het kopen mensen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil eens te zijn, CoD4 Modern Warfare en Crysis heb me in een warboel over het sorteren van mijn PC-upgrade uit.
| |||
| |||
| Die raketten in CoD4 dat je doel als normaal dan thay schieten uitgeschakeld in de lucht komt dan smashing down uit boven in de doeltaal. Wicked. |
|
| |||
| |||
| yea isnt dat cysis, dont u een briljante grafische kaart? |
|
| |||
| |||
| o yea de RPG's, yea i gemerkt dat .. de missie waar sprake is van een helikopter invasie elke hoek raketten alleen komen van overal, en de grote parcours van de rook die zij achterlaten looks cool! het bloed vlekken op de muur of als wel cool .. gr8 spel, wel het geld waard |
|
| |||
| |||
| Ik ben draait Crysis op de laagste instellingen en mijn pc nog steeds worstelt. Ik ben gestopt met het spelen dus ik kan genieten van het volledig als ik gesorteerd met enkele nieuwe kit. Ik las dat je nodig hebt quad core met een leuke overklokken en een paar van 8800 ultra op MAX it out volledig op een hoge res. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha mijn vriend (penguin92) probeerde te draaien Crysis op zijn hp laptop met 2 gig ram en 128mb nvidea gfx en hij kreeg ongeveer 4 fps op medium settings en 8.10 op de lage ... Het was gewoon speelbaar
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met Call of Duty 5 | Troubled | PC & Gaming Console | 4 | 12 jul 2009 18:32 |
| Call Of Duty 5 Probleem | imgachu | PC & Gaming Console | 1 | De 8 juni 2009 17:36 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Gaming Console | 3 | 8 Dec 2008 09:43 |
| Direct X voor call of duty 2 | pidge | PC & Gaming Console | 5 | 7th Oct 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Gaming Console | 2 | 21 okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |