![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ville bara skicka detta säger Call of Duty 4 till PC är fantastiskt! SINGLEPLAYER är klass så är multiplayer, och hela handling är excelllent, köper den folk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag måste komma överens, COD4 Modern Warfare och Häxkungens har fått mig i en rätt förvirrad om sortering min dator uppgradera ut.
| |||
| |||
| Dessa raketer i COD4 att du syftar gillar normala sedan thay skjuta bort upp i luften sedan krossa ner från upp ovan i målet. Wicked. |
|
| |||
| |||
| ja isnt att cysis, dont du behöver en briljant grafik kort? |
|
| |||
| |||
| o ja de RPG: s, ja jag har märkt att .. uppdrag där det finns en helikopter invasion alla hörn raketer bara kommer från överallt, och de stora spår av rök de lämnar bakom ser cool! blodet fläckar på väggen eller cool som wel .. gr8 spel, väl värt pengarna |
|
| |||
| |||
| Jag löper Häxkungens på lägsta inställningar och min dator fortfarande kamper. Jag har slutat att spela det så jag kan njuta av den helt när jag sorterade med några nya kit. Jag läste att du behöver quad core med en trevlig överklockning och ett par 8800 ultras till MAX det fullt på en hög res. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha min vän (penguin92) försökte köra Häxkungens på sin HP laptop med 2 gig RAM och 128MB nvidea Gfx och han fick ca 4 fps på medium inställningar och 8-10 på låg ... det var bara spelbara