mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Call of Duty 5 Problem

Reply

Thread Tools
Old 7. juni 2009, 14:23
Ny Medlem Gruppen

Default Call of Duty 5 Problem

Jeg har installeret COD 5 virkelig nemt og det virkede da jeg forsøgte at spille spillet og klikkede på ikonet, men da jeg gjorde det, det kommer op med en besked om at sige:

Spillet har ikke afslutte korrekt sidste gang, har du lyst til at prøve i fejlsikret tilstand.

Jeg har trykket på ja, nej og annullere og der sker ikke noget behage hjælp mig!

:4-Dontkno
Old 8. juni 2009, 17:36
Medlem Gruppen

Default Call of Duty 5 Problem

Prøv at trykke på "ingen ".....

Også kan du forsøge at køre spillet i kompatibilitetstilstand. Højreklik på ikonet> Egenskaber> Forenelighed> Kør som Windows XP ... hvis du er på vista ....

Også køre som administrator kan hjælpe ..... også har du kontrolleret, at din computer kan faktisk håndtere spil?

ND
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem med Call of Duty 5 Troubled PC & Console Gaming 4 12 juli 2009 18:32
Laggy Call of Duty 5 hitman0042 PC & Console Gaming 3 8 december 2008 09:43
Call of Duty 4 jungle-bhoy PC & Console Gaming 6 29th Dec 2007 17:35
Direct X for Call of Duty 2 pidge PC & Console Gaming 5 7 oktober 2007 14:03
Call of Duty 2 swordude PC & Console Gaming 2 21. okt 2006 10:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.