![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret COD 5 virkelig nemt og det virkede da jeg forsøgte at spille spillet og klikkede på ikonet, men da jeg gjorde det, det kommer op med en besked om at sige: Spillet har ikke afslutte korrekt sidste gang, har du lyst til at prøve i fejlsikret tilstand. Jeg har trykket på ja, nej og annullere og der sker ikke noget behage hjælp mig! :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Prøv at trykke på "ingen "..... Også kan du forsøge at køre spillet i kompatibilitetstilstand. Højreklik på ikonet> Egenskaber> Forenelighed> Kør som Windows XP ... hvis du er på vista .... Også køre som administrator kan hjælpe ..... også har du kontrolleret, at din computer kan faktisk håndtere spil? ND |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12 juli 2009 18:32 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 december 2008 09:43 |
| Call of Duty 4 | jungle-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29th Dec 2007 17:35 |
| Direct X for Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. okt 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |