![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut COD 5 todella helposti ja se toimi sitten Yritin pelata peliä ja napsautetaan kuvaketta mutta kun tein tämän se tekee viestissä sanotaan: Peli ei sulje oikein viimeisen kerran haluat kokeilla vikasietotilassa. Olen painanut kyllä, ei ja peruuttaa ja mitään ei tapahdu, voit auttaa minua! :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Kokeile painamalla "ei "..... Lisäksi voit kokeilla ja suorita peliä yhteensopivuus tilassa. Klikkaa hiiren oikealla kuvake> Ominaisuudet> Yhteensopivuus> Suorita Windows XP ... jos olet näköala .... Myös toimivat kuten ylläpitäjä voisi auttaa ..... myös olet varmistanut, että tietokone voi itse hoitaa pelin? KR |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12. Jul 2009 18:32 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8. Joulukuu 2008 09:43 |
| Call of Duty 4 | viidakko-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29. Joulukuu 2007 17:35 |
| Direct X: Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7. Lokakuu 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21. lokakuu 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |