![]() |
|
| |||
| |||
| Jag installerade COD 5 verkligen enkelt och det fungerade då jag försökt att spela spelet och klickar på ikonen men när jag gjorde detta, kommer med ett meddelande som säger: Spelet har inte avslutas ordentligt förra gången vill du prova i felsäkert läge. Jag har tryckt på ja, nej och avbryta och inget händer snälla hjälp mig! :4-Dontkno |
|
| |||
| |||
| Prova att trycka på "ingen "..... Dessutom kan du försöka köra spelet i kompatibilitetsläge. Högerklicka på ikonen> Egenskaper> Kompatibilitet> Kör Windows XP ... om du är på vista .... Också att köra som administratör kan hjälpa ..... också har du kontrollerat att din dator kan faktiskt hantera spelet? ND |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med Call of Duty 5 | Troubled | PC & Console Gaming | 4 | 12 juli 2009 18:32 |
| Laggy Call of Duty 5 | hitman0042 | PC & Console Gaming | 3 | 8 december 2008 09:43 |
| Call of Duty 4 | djungel-bhoy | PC & Console Gaming | 6 | 29 december 2007 17:35 |
| Direct X för Call of Duty 2 | pidge | PC & Console Gaming | 5 | 7 oktober 2007 14:03 |
| Call of Duty 2 | swordude | PC & Console Gaming | 2 | 21 oktober 2006 10:12 |
| Thread Tools | |
| |