![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hilsen alle, mine specs er som følger:
2 processorer kører - AMD Turion (tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz Performance Nominel på 3,90 GHz 3.7 GB Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bit ATI Radeon 3100 Graphics Som titlen siger, vil dette være nok til at køre Xmen Origins: Wolverine? I næsten købt spillet i dag, men jeg ønsker at være 100% sikker på, at jeg kan køre den, før jeg får det. Også, jeg kender stadig et stykke væk, men tror du de statistikinterval vil være tilstrækkeligt til at køre Resident Evil 5 til PC? Jeg forsøgte at kan du køre det websted (Thats hvor jeg fik min statistik), og det kan køre de fleste, men jeg har bemærket, at nogle gerne venstre 4 døde, kan jeg kun gøre på minimum, og jeg cant køre Assassins Creed overhovedet. |
|
|
|||
|
|||
|
dette er ikke rigtigt tilsluttet ur spørgsmål, men har du sagt u kører 2 processorer i 1 pc? det kan være?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Her `s anden let Kontrolprogram for at se, om dit system vil køre et bestemt spil
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() Mit system: redden137
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Jeg tror, at det var relativt kortvarig. Mit system: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
lol 2 Forarbejdningsvirksomhedens den 1. CPU socket.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg forventer, det vil være muligt, med en eller anden form for adapter fordobling op hver pin eller noget, men det ville være massiv, chauffører ville være et mareridt og udførelsen stigning sandsynligvis ikke engang det værd.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ikke at nævne hele BIOS og OS skulle re skrevet til den nye kernell / hukommelse / CPU interface. ikke ville være umagen værd på alle - plus dette ikke ville være meget sparsommelig.
|
|
|
|||
|
|||
|
tak for svaret 4d
|
|
|
|||
|
|||
|
Ingen bekymrer mate
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvis man ser på hans spec - han kører en AMD Turion X2 Dual Core, ikke to adskilte CPU `s på et bord fyrene
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning.
![]() |