![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tervehdys kaikille, minun tiedot ovat seuraavat: 2-prosessorit käynnissä - AMD Turion (tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz Performance Rated at 3.90 GHz 3.7 GB Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bittinen ATI Radeon 3100 Graphics Kuten otsikossa todetaan, tämä riittää aikavälillä Xmen Tekijä: Wolverine? Olen lähes osti peli tänään, mutta haluan olla 100% varma, että voin käyttää sitä ennen kuin saan sen. Minäkin tietää sen vielä jonkin aikaa pois, mutta luulet nämä tilastot ovat riittäviä suorittaa Resident Evil 5 PC: lle? Olen yrittänyt, että voit suorittaa sen verkkosivuilla (thats kun sain tilastot), ja se voidaan ottaa käyttöön, mutta sen olen huomannut joitakin kuten vasemmalle 4 kuollut, voin vain tehdä vähimmäismäärä, ja kallistuksen aikavälillä murhaajien uskonnosta lainkaan. |
|
| |||
| |||
| tämä ei oikeastaan ole kytketty ur kysymys mutta sanoitte u ajetaan 2 jalostajina 1 kpl? että voi olla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tässä `s toinen helppo checker nähdä, jos järjestelmä suorittaa tietyn pelin http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Luulen, että se oli melko lyhytikäisiä. |
|
| |||
| |||
| lol 2 Processor n 1 CPU pistorasiaan. |
|
| |||
| |||
| Odotan, että se olisi mahdollista, jonkinlainen adapteri kaksinkertaistamista Kuhunkin pin tai jotain, mutta se olisi valtava, kuljettajien olisi painajainen ja suorituskyky kasvaa luultavasti ole edes sen arvoista. |
|
| |||
| |||
| Puhumattakaan koko BIOS ja OS olisi uudelleen kirjoitettu uuden kernell / muisti / CPU interface. ei olisi sen arvoista ollenkaan - ja tämä ei olisi erittäin edullinen. |
|
| |||
| |||
| kiitos vastauksesta 4d |
|
| |||
| |||
| No worries mate |
|
| |||
| |||
| Jos tarkastellaan hänen spec - hän on toimintatarpeita AMD Turion X2 Dual Core, ei kahden erillisen suorittimen `s yhdellä aluksella kaverit
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Olisiko minun P4 520 käsitellä yksi overclock? | NathanNP | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12th Jun 2009 02:11 |
| Miten käsitellä vasta Rakennettu PC? | sunnyatscot | Rautatavaran Chat | 5 | 22. Jan 2009 12:28 |
| Tuleeko minun PSU käsittelemään uusia rig | robina80 | Kotelot & Virtalähteet | 2 | 1. joulukuu 2008 14:23 |
| Tekijä. | alex | Off Topic Discussion | 11 | 15 Jan 2008 23:57 |
| Voiko Äänikortit kahva 5.1 surround? | jimmy_fowler | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 14 | 9th Aug 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |