![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Gegroet iedereen, mijn specs zijn als volgt: 2 processoren draait - AMD Turion (tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz Performance Rated op 3,90 GHz 3,7 GB Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bit ATI Radeon 3100 Graphics Zoals de titel luidt, zal dit genoeg te lopen Xmen Origins: Wolverine? Ik kocht bijna het spel van vandaag, maar ik wil zijn 100% zeker dat ik het kan draaien voordat ik snap het. Ook, ik weet het nog een tijdje weg, maar denk je dat die statistieken zal volstaan genoeg te lopen Resident Evil 5 voor PC? Ik heb geprobeerd dat kan je draaien website (dat is waar ik mijn statistieken), en draait het ook de meeste, maar ik merkte wat graag links 4 dood, ik kan alleen maar doen op minimum, en ik cant run Assassins Creed op alle. |
|
| |||
| |||
| dit is niet echt verbonden met ur vraag, maar heb je zei u werkt met 2 processoren in 1 PC? dat kan worden? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier is een andere gemakkelijke checker om te zien of uw systeem loopt een bepaalde game http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat het vrij korte duur. |
|
| |||
| |||
| lol 2 Processor's op 1 CPU-socket. |
|
| |||
| |||
| Ik verwacht dat het mogelijk zou zijn, met een soort adapter verdubbeling elke pin of iets, maar het zou enorm, chauffeurs zou een nachtmerrie en de prestaties verhogen waarschijnlijk niet eens de moeite waard. |
|
| |||
| |||
| En niet te vergeten de hele BIOS en OS zou moeten worden geschreven voor de nieuwe kernell / geheugen / CPU-interface. zou niet de moeite waard op alle - plus zou dit niet erg zuinig. |
|
| |||
| |||
| bedankt voor het antwoord 4d |
|
| |||
| |||
| No worries mate |
|
| |||
| |||
| Als je kijkt naar zijn spec - hij draait een AMD Turion X2 Dual Core, en niet twee aparte cpu `s op een bord jongens
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zou mijn P4 520 handvat een overklokken? | NathanNP | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 12 jun 2009 02:11 |
| Hoe om te gaan met nieuw gebouwde pc? | sunnyatscot | Algemeen Hardware Chat | 5 | 22 Jan 2009 12:28 |
| Zal mijn PSU handvat nieuwe tuig | robina80 | Cases & Power Supplies | 2 | 1 Dec 2008 14:23 |
| Origins. | linasita | Off Topic Discussie | 11 | 15 Jan 2008 23:57 |
| Kan mijn geluidskaart handvat 5.1 surround? | jimmy_fowler | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 Aug 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |