![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hilsen alle mine specs er som følger: 2 prosessorer - AMD Turion (tm) X2 Dual-Core Mobile RM-70 2.00 GHz Performance Rated at 3.90 GHz 3.7 GB Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 64-bit ATI Radeon 3100 Graphics Som tittelen stater, vil dette være nok til å kjøre Xmen Origins: Wolverine? I nesten kjøpte spillet i dag, men jeg vil være 100% sikker på at jeg kan kjøre det før jeg får den. Også, jeg vet det fremdeles en stund vekk, men tror du de statistikk vil være stort nok til å kjøre Resident Evil 5 for PC? Jeg prøvde som du kjører den nettsted (dvs der jeg har min statistikk), og det kan kjøre de fleste, men jeg la merke til noen som igjen 4 døde, jeg kan bare gjøre på minimum, og jeg skrånende kjøre Assasins Creed overhodet. |
|
| |||
| |||
| Dette er egentlig ikke koblet til ur spørsmålet, men visste du sa u kjører 2-prosessorer på 1 pc? som kan være? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Here `s annen enkel brikken for å se om systemet vil kjøre et bestemt spill http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg tror det var relativt kort levetid. |
|
| |||
| |||
| lol 2-prosessor er på 1 CPU socket. |
|
| |||
| |||
| Jeg forventer at det vil være mulig, med en slags adapter doble opp hver pinne eller noe, men det vil være enorme, drivere vil være et mareritt og ytelsen øker trolig ikke engang verdt det. |
|
| |||
| |||
| Ikke å glemme hele BIOS og OS ville måtte bli skrevet for den nye kernell / minne / CPU-grensesnittet. ikke ville være verdt det på alle - og dette ville ikke være svært økonomisk. |
|
| |||
| |||
| Takk for svaret 4d |
|
| |||
| |||
| Ingen fare kompis |
|
| |||
| |||
| Hvis du ser på hans spec - han kjører en AMD Turion X2 Dual Core og ikke to separate CPU `s på et bord fyrene
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |